ainna Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 ....jeg vet at vi har et grunnlag av trygghet og kjærlighet som er bra for meg. Hvorfor har du det godt i ditt forhold?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Blir sett, hørt, satt pris på og tatt vare på. Kan snakke og spørre om alt og få et ærlig svar tilbake. Anonymous poster hash: a2f23...53b 3
ainna Skrevet 13. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2013 ....fordi vi har samme type humor og har det utrolig morsomt sammen! :-)
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 fordi vi er veldig like, og han er utrolig snill og omtenksom 1
Sportiva Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Vi har det bra fordi vi kommuniserer svært godt og setter hverandres behov høyt. 1
Gjest Evans Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 fordi vi respekterer hverandre, støtter hverandre og fordi vi finner trygghet i hverandre.
Nimis Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Han viser hver dag at han setter pris på meg og vi har samme humor!
Gjest Mupsi Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Vi er like på flere viktige punkter og har mange felles verdier. Han viser hver dag at han er glad i meg enten ved å si det eller ved kjærtegn. Jeg har rom til å være meg selv og gjøre ting jeg synes er morsomt, han er ingen brems på mine interesser. Vi ler mye sammen.
Gjest ghej75 Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Fordi han er verdens snilleste, veldig empatisk og flink med mennesker lar meg være den jeg er, også når jeg har dager der jeg er skikkelig trist, lei, sliten og vanskelig hver eneste dag gir uttrykk for at jeg er den vakreste, smarteste, beste jenta i verden og at han elsker meg gir meg trygghet i livet har en positiv innstilling til livet, og når livet suger takler han det med en sort humor som jeg digger Og fordi vi er enige i hva vi ønsker oss sammen i forholdet, hvor mye tid vi liker å tilbringe sammen og fra hverandre, og vi rett og slett har en god hverdag sammen.
ainna Skrevet 15. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2013 ..fordi vi har samme behov for alenetid, og sammentid. :-) og fordi han bryr seg om meg. Og fordi jeg bryr meg om ham. Og fordi han er fin :-) og fantastisk sex
Binta Ba Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Fordi vi får frem det beste i hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Rett og slett fordi jeg giftet meg ikke med hvem som helst, men med drømmekvinnen. Så enkelt kan noe så komplisert sies. Hun er den vakreste, mest intelligente, snilleste, morsomste og mest sexy kvinnen jeg noen gang har møtt. Mange rundt meg klager over sitt forhold, eller unngår helt å prate om det, eller spiller singel når de kan, selv om de egentlig ikke er det. Jeg var en av de selv. Dette tror jeg har å gjøre med at man ble sammen med en flott dame, men ikke med selve drømmekvinnen. Det skal litt til å finne en perfekt partner, men det er verdt å ikke hoppe på første og beste forhold. Så hjelper det også å vite at "perfekt" ikke trenger å bety "feilfri". Anonymous poster hash: 677b4...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå