AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Noen som har noen gode tips til hvordan håndtere frustrerende situasjoner med samboer/partner? F.eks blir jeg kjempesur når han mener jeg klager for mye siden jeg nevner innimellom at jeg er trøtt og sliten, også hender det jeg understreker det hvis jeg ikke har sovet den natta i det hele tatt (nattevåk med baby). Vi står opp med henne annenhver morgen, uavhengig om jeg har vært våken hele natta eller ikke. Så da klikker det helt for meg når jeg får til svar at "jeg orker ikke høre på det", når jeg sier at jeg har vært våken med babyen hele natta. Da får han gjerne høre det i en dag eller to fordi jeg ikke får tilfredsstillende respons:/ når jeg er ferdig å sutre er det hans tur, og da vil han ikke være blid igjen før jeg har lagt inn en innsats for å bli gjøre han. Denne situasjonen oppstår også ofte pga krangel ang. husarbeid. Bah!! Noen med noen gode tips?Anonymous poster hash: e288c...55d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Legg babyen i en skuff på et annet rom og sov. Eller ta den med i senga. Selvfølgelig griner ungen når man etterlater de alene. Anonymous poster hash: 6817e...074
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Legg babyen i en skuff på et annet rom og sov. Eller ta den med i senga. Selvfølgelig griner ungen når man etterlater de alene. Anonymous poster hash: 6817e...074 Jeg etterlater da ikke babyen min alene.Anonymous poster hash: e288c...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå