Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 ..og nå er den sendt tilbake. Får man igjen pengene for varene da? Eller må jeg etterspørre dem? Noen som har vært borte i dette?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 ..og nå er den sendt tilbake. Får man igjen pengene for varene da? Eller må jeg etterspørre dem? Noen som har vært borte i dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=609418&p=13507744 Jeg har fått flere ganger (3?) fått pakker stoppet i tollen pga ulovlige varer, men jeg tror jeg bare en gang har fått refundert noe fra iHerb... Anonymous poster hash: 3dea4...eb6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Har ikke erfaring med Iherb, men du skal selvsagt ikke betale for en vare du ikke har fått. Det er dog mulig at du må dekke portokostnader. Anonymous poster hash: 0a07c...e10
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Har ikke erfaring med Iherb, men du skal selvsagt ikke betale for en vare du ikke har fått. Det er dog mulig at du må dekke portokostnader. Anonymous poster hash: 0a07c...e10 Hvis du ikke har erfaring med iherb, så bør du heller ikke komme med slike påstander som dette. Det er ikke selvsagt at hun ikke skal betale, når det er hennes egen feil at hun ikke hentet pakken. Iherb har en kjempefin live-chat, og du får svar omtrent med en gang. Jeg vil anbefale å spørre der, så får du i alle fall riktig svar del gjerne hva svaret var. Anonymous poster hash: a8070...9f5 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 de ble sendt tilbake fra posten eller tollen?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Hvis du ikke har erfaring med iherb, så bør du heller ikke komme med slike påstander som dette. Det er ikke selvsagt at hun ikke skal betale, når det er hennes egen feil at hun ikke hentet pakken. Jeg har aldri vært borti at man betaler for varer man ikke har fått. Porto er noe annet, selvsagt. Anonymous poster hash: 0a07c...e10
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Pakken brukte lengre tid enn vanlig, så jeg reiste bort og fikk ikke hentet den. Trodde det skulle gå bra, men de hadde sendt den tilbake samme dag jeg kom for å hente den.. Det er bare snakk om 200 kroner, men det er fortsatt litt kjedelig.. Jeg skal teste ut chatten. Takk!
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Unfortunately we have not received the package back yet. As soon as it is received we will issue you a refund and send you an email to let you know it has been done. :-) If I have answered all your questions and concerns, please CLICK on and rate me (GOOD) at the bottom of this chat i APPRECIATE you! Sylvester Sylvester ordnet opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå