Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 I dag er det min tur til å lage middag, og jeg har fått ønske om å lage noe persisk. Er det noen som har tips til gode retter?
Wonders Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 I dag er det min tur til å lage middag, og jeg har fått ønske om å lage noe persisk. Er det noen som har tips til gode retter? hva laget du?
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 hva laget du? Jeg syntes det var litt vanskelig, så det ble en afrikansk gryte i stedet. 1
Wonders Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg syntes det var litt vanskelig, så det ble en afrikansk gryte i stedet. Det er aldri feil
momo Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Tar gjerne oppskriften på afrikansk gryte.
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Tar gjerne oppskriften på afrikansk gryte. Hadde denne:http://www.veganeren.com/2013/01/afrikansk-kikertgryte.html?m=1 Den er vegetarisk da, så kommer an på om du liker det. Den er en favoritt her i huset, men jeg spicer den opp med litt cayennepepper og litt chili. Bruker gjerne det jeg har av grønnsaker som bør bli brukt opp i den. Og Couscous with spices som jeg kjøper på Rema.
momo Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Hadde denne:http://www.veganeren.com/2013/01/afrikansk-kikertgryte.html?m=1 Den er vegetarisk da, så kommer an på om du liker det. Den er en favoritt her i huset, men jeg spicer den opp med litt cayennepepper og litt chili. Bruker gjerne det jeg har av grønnsaker som bør bli brukt opp i den. Og Couscous with spices som jeg kjøper på Rema. Tusen takk. Bare fint at den er vegetarisk. Skal teste den en dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå