Nelle Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Hvordan rengjører man en vannkoker som er brun og ekkel inni? Har prøvd med kaffetrakterrens men det funka ikke. Nelle
Lizzie Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 Skikkelig inngrodde termoser kan man ta med vaskemiddel for oppvaskmaskin. Det kan nok hjelpe på vannkokeren også!
Grooo Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 Rensemiddel for kaffetraktere Som altså ikke funka i dette tilfellet... Ville gått for bakepulver jeg da.
Gjest care Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Sitronsyre er det aller beste fordi det er ingen kjemikal i forhold til oppvaskpulver.
Suzy Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Som altså ikke funka i dette tilfellet... Ville gått for bakepulver jeg da. Dustemeg! Da ville jeg prøvd med god gammeldags sitronsyre! Det er veldig bra!!
Piglet Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Eddik funker bra. Fyll vannkokeren med eddik, kok opp og skyll GODT. Piglet
Elle Melle Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Når du har fått den ren og pen er trikset å alltid helle ut ALT vannet og la lokket stå oppe etter du har brukt den. Da blir den ikke skitten, for alt vannet fordamper.
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #10 Skrevet 8. mai 2004 Har du prøvd å klore den med ei svak klorblanding?
Nelle Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2004 Prøvde trikset med edikk i går. WOW!! Vannkokeren er helt som ny igjen på bare noen minutter. Det var jammen effektivt! Tusen takk for alle tips. Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå