Anglofil Skrevet 11. mai 2004 #21 Skrevet 11. mai 2004 Nei, men så avanserte som mobiltelefonene er for tiden, kan de vel sende epost med dem også? Joda, det kan man. Men jeg trodde poenget ditt var å IKKE bruke mobil, for en som sitter bak, ved siden av eller i nærheten av en som skriver sms eller e-post vil jo ikke se forskjell ... Hva er forskjell med å skrive sms på mobil og e-post på mobil? Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #22 Skrevet 11. mai 2004 Var helt avhengig før, men begynner å bli drittlei sms nå. Ringer stort sett opp de jeg får meldinger av
Bauche Skrevet 11. mai 2004 #23 Skrevet 11. mai 2004 jeg synes mobilen er genial! Jeg er ikke særlig avhengig av den, og klarer meg fint uten den en dag eller to...i tillegg har jeg den nesten alltid på lydløs..synes lyden er plagsom og den har det med å ringe når det passer dårlig:) Jeg sender kanskje 100 mld pr mnd ikke så veldig mye (blir jo under 4 pr dag, tross alt) og jeg legger merke til at de som ikke bruker SMS er like "flinke" til å gjøre løse avtaler som oss som bruker SMS...Da ender det som oftest opp med at det ikke blir noen avtale ut av det...Gjør jeg en løs avtale med noen som bruker SMS er det bare å sende en tekstmelding - og avtalen er i boks! (jeg er egentlig veldig glad i faste avtaler jeg da men...ikke alltid det passer sånn)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå