snexi Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Synest mobiltlf og sms er en genial oppfinnelse. Jeg må bare innrømme at jeg er helt avhengig. Ligger på mellom 300 og 400 utgående mld i mnd :oops: Men det er så greit å vite at en stort sett alltid får tak i vedkommende, også er en jo "nesten" alltid tilgjengelig. Jeg synest i hvertfall det er kjempekoselig å få mld av venner som tenker på en... Hva med dere?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Digger SMS jeg også...supert til å gi små beskjeder! :-) Selv ligger jeg på rundt 60-100 i mnd... Clea
Gjest Phair Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Dere vet at på nettsiden til netcom så får man 25 gratis sms i måneden? Genialt
Gjest Emera Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Har sansen for SMS! Enkelt og greit, synes jeg. Det er stort sett SMS jeg bruker mobilen til. Men jeg har aldri telt hvor mange meldinger jeg sender. Er ikke så fælt mange, tror jeg.
Grooo Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Dere vet at på nettsiden til netcom så får man 25 gratis sms i måneden? Genialt Vi som har Telenor kan sende 30 gratis derfra i måneden.
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Syns det er kjempekoselig å få og sende sms, liker lyden når jeg får en ny en, gjør meg alltid glad :-)
vivi Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Helt enig i at SMS og mobiltelefon er en genial oppfinnelse Skjønner ikke helt hvordan vi klarte oss uten tidligere? Jeg blir kjempeglad når det tikker inn en melding. Gir en god følelse å vite at noen tenker på meg :-) Sender nok mellom 50 - 100 mld i mnd. Men vi som har Tele 2, er det noen som vet om vi kan få gratis mld i mnd?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #10 Skrevet 7. mai 2004 10-12 meldinger om dagen? :o Jeg sender 3-4 pr uke, jeg..
Gjest care Skrevet 7. mai 2004 #11 Skrevet 7. mai 2004 Tror jeg ligger på ca 70-80 sms i måneden. Genialt.
Serenity Skrevet 7. mai 2004 #12 Skrevet 7. mai 2004 Jeg hater mobiltelefoner og jeg hater sms, jeg hater irriterende pipelyder overalt og grusomme ringemelodier som skjærer i ørene når jeg forsøker å sove på bussen, jeg hater folk som sitter og snakker i mobilen på kafé og som tror den i andre enden er døv, jeg hater at folk blir irritert når de ikke får svar på sms'ene de sender meg og jeg hater at de ikke bare kan lære seg å sende en epost i stedet, så får de svar innen noen timer..
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #13 Skrevet 7. mai 2004 mobiltelefonen min er med meg overalt. jeg er rett og slett avhengig av den.
Isiselin Skrevet 7. mai 2004 #14 Skrevet 7. mai 2004 Sms er helt greit det. Er ikke sånn at jeg er overstadig begeistret for mobiltelefoner og alle dens geniale funksjoner, men heller ikke sånn at jeg hater den som pesten. Mobiltelefoner og sms kan være særdeles irriterende og veldig greie. Alt til sin tid... Hvor mange sms jeg sender i måneden. Det varierer litt, tror jeg. Kommer ann på om det er noe spesielt som skjer eller ikke. Men sånn ca. 30-40 i måneden kanskje...
Anglofil Skrevet 7. mai 2004 #15 Skrevet 7. mai 2004 Jeg hater mobiltelefoner og jeg hater sms, jeg hater irriterende pipelyder overalt og grusomme ringemelodier som skjærer i ørene når jeg forsøker å sove på bussen, jeg hater folk som sitter og snakker i mobilen på kafé og som tror den i andre enden er døv, jeg hater at folk blir irritert når de ikke får svar på sms'ene de sender meg og jeg hater at de ikke bare kan lære seg å sende en epost i stedet, så får de svar innen noen timer.. Ikke alle har tilgang på internett da... Mvh Yvonne
Gjest Ethereal Skrevet 7. mai 2004 #16 Skrevet 7. mai 2004 NORMALT sett sender jeg kanskje 60-80 meldinger pr måned, men i den perioden jeg har bodd i utlandet, blir det mye mer, rundt 10 om dagen (ikke minn meg på prisen, please!).
monja Skrevet 7. mai 2004 #17 Skrevet 7. mai 2004 Sender også mellom 70 og 100 i måneden. Synes SMS er alldeles genialt :enig_animasjon:
Jellyfish Skrevet 7. mai 2004 #18 Skrevet 7. mai 2004 Har nesten alltid med meg mobiltelefonen, og er helt avhengig av SMS kontakt med vennene mine. Og så jeg som aldri skulle ha mobiltelefon en gang... :oops:
NIKI Skrevet 7. mai 2004 #19 Skrevet 7. mai 2004 Syns det er kjempekoselig å få og sende sms' date= liker lyden når jeg får en ny en, gjør meg alltid glad :-) Jeg også :-) Er totalt avhengig av mobiltelefonen min jeg... Den er alltid med meg, og er avslått bare når jeg absolutt mååå slå den av (men slår av lyden på jobb og andre steder det ikke passer seg med piping da... Men har på vibrator da ) Jeg sender alt fra 50 - 100 sms hver måned.
Serenity Skrevet 7. mai 2004 #20 Skrevet 7. mai 2004 Ikke alle har tilgang på internett da... Mvh Yvonne Nei, men så avanserte som mobiltelefonene er for tiden, kan de vel sende epost med dem også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå