Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har drevet med en fyr i over et halvt år.. han sa helt på starten at han ikke ville ha forhold, men kom sikkert til å angre at han sa det. så dro han til millitæret for 3 mnd siden, de 2 mnd jeg ikke så han snakka han hver dag ofte på eget intinativ. virka litt kald mot han fordi jeg ikke skjønte hva han ville. en varsellampe sier at dette kun handler om sex. men hvorfor prater han til meg hver dag, selv i millitæret da?

han har også sakt han ikek vil jeg skal holde på med andre gutter.. men hvor lenge skal jeg vente da? vet at han ikke er med andre jenter heller. har god kontakt med kompisene hans

Anonymous poster hash: 2c9b4...315
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og kompisene kaller meg dama hans

Skrevet

Så han vil ikke at du skal holde på med andre gutter, men han vil selv ikke være i et forhold?

Tulling. Enten så er dere kjærester, eller så har ingen krav han kan stille til deg.

Skrevet

Så han vil ikke at du skal holde på med andre gutter, men han vil selv ikke være i et forhold?

Tulling. Enten så er dere kjærester, eller så har ingen krav han kan stille til deg.

nei jeg skjønner virkelig ikke. han behandler meg som en kjæreste (er ikke sikker, har ikke hatt kjæreste før..)

men tror jeg bare må være veldig tålmodig. han stoler ikke på meg fordi han så jeg fylle klinte med en annen fyr for 3 mnd siden

Skrevet

Det er ikke så rart at han prater med deg når han er i militæret. Det er litt manko på seksuell stimuli der, kan jeg se for meg, så å fantasere om deg er sikkert et fint avbrekk. Uten at det trenger å bety at han har følelser for deg.

Anonymous poster hash: de9cc...c35
Gjest Seajewel
Skrevet

Lange dager, lite damer der. Spørs om han er på en egotripp.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg hadde spurt rett ut om hva han mente vi var. Spesielt siden han stiller krav til deg.

Skrevet (endret)

..

Endret av uret
Skrevet

det som irriterer meg er at de 2 mnd jeg ikke så han, fikk jeg kommet meg litt videre. men så var jeg såklart så dum å møtte han for noen helger siden!

Skrevet

har påen måte sett for meg at jeg kan bruke dette året han er i millitæret til å vinne han. men han sliter meg helt ut. har holdt ut et halvt år med dette, klarer ikke mer.. så er egentlig kommet til et punkt enten så vil han ha hele meg eller så får han ingenting. har aldri tørt å sette slike krav til han i frukt for å bli såra.. men nå er jeg så sliten. har avvist så mange gutter pga han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...