AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 I disse dager har vi vært i kontakt/møter med et annet kjøkkenleverandør, hvor vi fikk tegnet ny planløsning for kjøkkenet. Hadde god tone og viktigst av alt, kjøkkeneksperten forsto våre ønsker. Skap plass var viktig, benkeplass og at det er et praktisk kjøkken. Hva tenker dere nå? Vi er fornøyde, dette var så mye bedre enn den førrige løsningen. Mtp at selve rommet er 13 kvm, så måttevi utnytte det godt, men at det samtidig er lyst og åpent. Jeg tenker bare på å kanskje få de skapene som er på venstre siden bort, at veggen blir ledig der, for mannen vil ha en liten tv der Tenkte på det, ellers err kjøkkenet snart i boks. Takk nok en gang til dere som pushet meg på å ringe å si det jeg føler, ellers hadde jeg fått et upraktisk og lite funksjonelt kjøkken. Anonymous poster hash: 8546d...024
sommermor Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Så bra! Å få et funksjonelt og praktisk kjøkken er utrolig viktig.Jeg pusset selv opp kjøkkenet mitt før i år,mitt er ca 6 eller 7 kvm. Dette ser ut som en fin løsning.
Rotemor Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Denne løsning var MYE bedre Godt for deg. Jeg er uenig i å dropp de skapene ettersom du da får lite overskap. Det er ganske mye man gjerne har i overskapene. Ved behov for TV på kjøkkenet anbefaler jeg heller å kjøpe en Ipad. Den bruker jeg i alle husets rom. Den kan du henge opp, sette på benk og hva du vil..
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Dette var stor forskjell! Du har fått på plass arbeidstrekanten Det er mer luft siden du ikke har overskap på den innerste veggen Det eneste må være: Hva slags skap er det du har innerst der? Det ser ut som de er åpne. De vil bli veldig vanskelige å komme til, og siden de er åpne må de antagelig vaskes oftere. Det ser ut til at du har en del underskap? Eller er det type skuffeløsninger? Underskap er ikke noe særlig, så jeg ville gjort om til skuffer. Og rent personlig ville jeg heller gått for én stor vask. Jeg bruker den "minivasken" jeg har minimalt. Lykke til med det nye kjøkkenet ditt.
Chloe- Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Fint! Hvor kan man se det forrige forslaget?
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Fint! Hvor kan man se det forrige forslaget? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=785928&page=2 Innlegg #23
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Dette var stor forskjell! Du har fått på plass arbeidstrekanten Det er mer luft siden du ikke har overskap på den innerste veggen Det eneste må være: Hva slags skap er det du har innerst der? Det ser ut som de er åpne. De vil bli veldig vanskelige å komme til, og siden de er åpne må de antagelig vaskes oftere. Det ser ut til at du har en del underskap? Eller er det type skuffeløsninger? Underskap er ikke noe særlig, så jeg ville gjort om til skuffer. Og rent personlig ville jeg heller gått for én stor vask. Jeg bruker den "minivasken" jeg har minimalt. Lykke til med det nye kjøkkenet ditt. Takk for det Hvilken stor vask tenker du på da? Jeg har alltid hatt lyst å ha en hvit vask, den dype hvite vasken som er litt sånn gammeldags:) Men for det meste pleier jeg å vaske for hånd, og da føler jeg at jeg må ha to vask. Den som du ser på bildet, er bare et eks. Anonymous poster hash: 8546d...024
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Takk for det Hvilken stor vask tenker du på da? Jeg har alltid hatt lyst å ha en hvit vask, den dype hvite vasken som er litt sånn gammeldags:) Men for det meste pleier jeg å vaske for hånd, og da føler jeg at jeg må ha to vask. Den som du ser på bildet, er bare et eks.Anonymous poster hash: 8546d...024 Tenkte ikke på en spesiell, bare tenkte at jeg ikke ville valgt en "delt" vask med to kummer. Har sikkert med preferanser å gjøre, men selv angrer jeg på at jeg ikke valgte en stor vask i stedet for en med to kummer i. Kjedelig når man skal vaske opp store brett og fat. En slik stor, hvit vask har de forresten på Ikea. Du kan helt sikkert bestille vask et annet sted om du ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Tenkte ikke på en spesiell, bare tenkte at jeg ikke ville valgt en "delt" vask med to kummer. Har sikkert med preferanser å gjøre, men selv angrer jeg på at jeg ikke valgte en stor vask i stedet for en med to kummer i. Kjedelig når man skal vaske opp store brett og fat. En slik stor, hvit vask har de forresten på Ikea. Du kan helt sikkert bestille vask et annet sted om du ønsker det. Har de? Jøss, da skal jeg sjekke det ut, tusen takk for tips Anonymous poster hash: 8546d...024
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Kjøkkenet du har fått nå er mye mer praktisk, men jeg likte det forrige og jeg.. Har en greie for kjøkkenøyer. Men er enig i at dette forslaget er bedre. Nå har du fått den trekanten i forhold til vask, komfyr og kjøleskap. Men hvor skal dere ha bord og sånn? Husk å ha skap som går helt til taket. Anonymous poster hash: be2df...97b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Kjøkkenet du har fått nå er mye mer praktisk, men jeg likte det forrige og jeg.. Har en greie for kjøkkenøyer. Men er enig i at dette forslaget er bedre. Nå har du fått den trekanten i forhold til vask, komfyr og kjøleskap. Men hvor skal dere ha bord og sånn? Husk å ha skap som går helt til taket. Anonymous poster hash: be2df...97b Kjøkkenøy var fin, men det hadde blitt veldig upraktisk og det hadde ikke vært greit. Bord skal vi ha i spisestuen. Og ja, skap skal gå opp til taket Anonymous poster hash: 8546d...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå