AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg har vært singel i over 7 år, og har egentlig ikke tenkt så mye på å finne meg noen etter det. Har trives med singellivet og ikke gjort noen stor innsats for å møte noen. Meldte meg inn på en datingside, men uten å legge veldig mye engasjement i det. Plutselig dukket det likevel opp en fin fyr som fanget oppmerksomheten min Til helgen skal vi møtes, og jeg dør litt av nervøsitet. Har ingen erfaring med dating, vet ikke hvordan man bør være, hva man bør gjøre og si. Tror han er litt mer erfaren på den kanten, og vet ikke hva han foventer. Jeg føler imidlertid at han kan være en potensiell partner, han har mange av kvalitetene jeg ser etter - hvis ikke hadde jeg ikke giddet å bruke tid på å treffe ham. Vi har snakket mye på telefon og jeg får mange søte meldinger fra ham hver dag, så jeg vet at han gleder seg veldig til vi skal møtes. Jeg er bare så redd for å skuffe ham - at han kanskje har et annet bilde av meg og at jeg ikke klarer å leve opp til forventningene... Jeg har sendt ham bilder av meg, men ikke helkroppsbilder... Jeg har derimot en del slike bilder på Facebook, og vi er venner der. Det er vel ganske stor sannsynlighet for at han har sett gjennom bildene jeg har der? Jeg har i hvert fall snoket en del på hans profil... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, er bare så nervøs for å være en skuffelse... Egentlig har jeg lyst å avlyse møtet, men jeg skjønner jo at dette er noe jeg bare må hoppe i... Anonymous poster hash: c7eca...ea4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Det finner du ikke ut av før dere møtes. Det er vanlig å føle det sånn når man skal møte en man liker men som man aldri har møtt før. Jeg var også sinnsykt nervøs når jeg skulle møte en jeg likte godt. Var redd for at han ikke ville like meg like godt i virkeligheten osv. Men det er jo ikke bare de som skal like oss, vi skal jo like de også. Så de er nok litt nervøse selv! Bare ikke tenk så mye, prøv å være deg selv. Ikke avlys møte ihvertfall!Anonymous poster hash: 3b79c...64d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Prøvå senk forventningene. Man tillegger ofte mennesker kvaliteter og egenskaper de ikke har når man møter dem på nett. Jeg har møtt menn som har vært veldig kjekke og jeg har hatt store forhåpninger til dem, men så har ikke jeg likt dem. Så har jeg møtt menn heg ikke har trodd jeg skulle like og blitt overrasket. Jeg gledet meg ikke til første date med kjæresten faktisk. Trodde ikke jeg ville like ham og gadd ikke pynte meg en gang! Kanskje det hjalp! :-DAnonymous poster hash: d32d1...2fb
Chouchou Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 (endret) Ofte når jeg er nervøs så prøver jeg å distrahere tankene mine og tenke på noe annet: gleder du deg, for eksempel? (Kan man gå rundt å tenke mange nervøse tanker, så kan man også tenke andre tanker? Hvorfor du vil møte han? Hvorfor du gleder deg? Hva lurer du egentlig på om han? En ting er i hvert fall sikkert: det kommer til å gå bra og ingen vet hva man egentlig skal forvente på slike dater. Dating er konstruert slik at det ikke alltid matcher forventninger. Prøv å slapp av, og prøv å forvent en hyggelig kveld Lykke til !! Endret 13. november 2013 av Chouchou
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg kunne skrevet dette selv, var i en et identiske situasjon for ett år siden. Det som skjedde var at han dumpa meg kort og brutalt etter det første møtet. Jeg trodde jeg tok det OK, men istedet gikk jeg meg på en smell som jeg sliter litt med ennå...Han var drømmemannen og jeg klarer ikke å komme meg over at han ikke en gang ga meg en sjanse. Mitt beste råd må være at du går noen runder meg deg selv for å senke forventningene. Du bør kanskje også innse at dersom ting virker for bra, er de kanskje det. En annen ting man bør huske i forbindelse med menn og dating er at mange av de er useriøse og har flere ting på gang de holder tett om. "Min" date tror jeg var mer ute etter å få oppmerksomhet og bekreftelse, og han lurte meg trill rundt. Håper du er heldigere enn meg og lykke til Anonymous poster hash: 89fff...93f
Gjest Vena Cava Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Jeg møtte min nåværende date på sukker og det har aldri klaffet så bra med noen andre før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå