Gå til innhold

Rosa mini pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det?

Ønsker meg en sånn til jul av kjæresten, men vi finner den jo ingen steder!

Fant en asus på komplett.no, men det er det eneste.

Vil ha en slik, men er jo umulig å finne.

Noen som vet om hvor de selger slike? Gjerne med link til nettsiden, er elendig til å finne noe på nett

Må være en mini pc :)

Anonymous poster hash: d290f...21d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp heller et deksel til pcen, eller sånne klistremerker som det finnes utrolig mange kuule av på ebay feks, så får du det utseendet du vil og kan variere mye mer.

Da kan du heller fokusere på prosessorkraft, pris, støy, batterilevetid og andre viktigere ting når du skal kjøpe, og får et mye større utvalg pcer å velge i. Mye bedre enn å henge seg opp i rosa! :)

Kanskje ikke det svaret du var ute etter, men et tips. Finnes utrolig mange kuule greier til små laptoper.

• Liker 3
Skrevet

Er ikke på ebay, men er jo helt sykt at det ikke finnes rosa pcer noen plass :(

Skrevet

Jeg har en rosa mini pc du kan få billig, men jeg klarer ikke å finne en eneste god grunn til at du skulle ville ha den om jeg så kastet den etter deg. :sjenert:

De er helt ubrukelige, og har mindre minne og arbeidskapasitet enn en halvgod mobiltelefon.

• Liker 1
Skrevet

Den der lignet mistenkelig my på de som søstrene mine har. Og jeg må si en ting. DE SUGER.

Verste pc'ene jeg har vært borti..

Anonymous poster hash: 8c432...560
  • Liker 3
Skrevet

Den er ganske lik min. Jeg fikk den for to år siden i gave, kjøpt i en vanlig elkjede.

Tror ikke de selges så mange steder lenger rett og slett på grunn av dårlig kvalitet.

Hadde planer om å kjøpe en til eldstemann til jul for to år siden, men ble sterkt frarådet det av den ansatte i butikken, til tross for at han ikke hadde noe godt alternativ og dermed mistet salget. Og skjønte hvorfor da jeg hadde brukt min i noen uker.

Nå er den leke-pc for mini, har slettet alt som slettes kan, og lagt inn et tegneprogram for barn, og den klarer knapt nok den lille belastningen. Mini har forøvrig en Kurio (barne-nettbrett) og den er raskere på nettsurfing enn mini pcen.

Så mitt tips: Tenk deg grundig om!

• Liker 1
Skrevet

Så det finnes ingen bra minipcer noen plass som er rosa? Jeg har både mini pc fra asus og stor pc der, ikke noe feil med dem. Men de er ikke i rosa. Har veldig lyst på rosa

DEN DE HAR PÅ ASUS ER SÅ MØRKEROSA..

Skrevet

Så det finnes ingen bra minipcer noen plass som er rosa? Jeg har både mini pc fra asus og stor pc der, ikke noe feil med dem. Men de er ikke i rosa. Har veldig lyst på rosa

DEN DE HAR PÅ ASUS ER SÅ MØRKEROSA..

Hva skal du med en til når du allerede har to pc'er som fungerer helt fint?

Kjøp heller et deksel til pcn din, så blir den rosa :) Eller sånn klistremerkegreier som du klistrer over hele pc'n.

• Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har bestilt denne fra asus. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=771135#extra Mørkerosa ja og kanskje ikke liten nok for deg siden dersom kalles minipcer gjerne er 10" mens denne er 11,6". Lenovo har noen lyserosa pcer, lurer på om ellos har. Men tror de er 13 eller 14" så ikke helt mini. Jeg syns den fra asus var fin jeg da. Også har den ok prosessor, bra minne og harddisk og det er viktigst syns jeg. Fargen er bare en bonus.

Skrevet

Den der lignet mistenkelig my på de som søstrene mine har. Og jeg må si en ting. DE SUGER.

Verste pc'ene jeg har vært borti..

Jeg hadde en slik for noen år siden.

Ubrukelig til det meste. Kanskje bare OK til lett surfing o.l.

Skrevet

Søkte på Lenovo men fant ingen rosa pc. Og jeg har åpnet bilder på google av rosa pcer men da står det alltid at produktet ikke finnes lengre :(

Eneste er den asus med mørk rosa jeg finner på norske sider. Helt utrolig!

Var i sverige og så på en elektronisk butikk der i sommer, og der hadde de rosa pc. Angrer på at jeg ikke kjøpte dA.

Skrevet

typen min kjøpte en acer rosa mini pc til meg. tror d var på komplett.

Anonymous poster hash: fff8e...0bd
Skrevet

typen min kjøpte en acer rosa mini pc til meg. tror d var på komplett.

Anonymous poster hash: fff8e...0bd

De har ikke det der nå iallefall. Har saumfart alt der :fnise:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Søkte på Lenovo men fant ingen rosa pc. Og jeg har åpnet bilder på google av rosa pcer men da står det alltid at produktet ikke finnes lengre :(

Eneste er den asus med mørk rosa jeg finner på norske sider. Helt utrolig!

Var i sverige og så på en elektronisk butikk der i sommer, og der hadde de rosa pc. Angrer på at jeg ikke kjøpte dA.

Fant den fra lenovo på ellos. http://www.ellos.no/lenovo/lenovo-ideapad-u310-13-3-quot/379183?N=1z1408sZ1z13yk1Z1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=1 Er jo rimelig babyrosa denne her?

Skrevet

Takk alle, dette må undersøkes! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...