AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Vil passe inn i en kjole til et julebord. Har 2,5 uker på meg... Er "lett overvektig" med det meste av vekten på mage/rumpe/lår Om jeg går i 1500 kalorier underskudd pr dag (skal trene hver dag) har jeg noen sjans til å gå ned 5 kg i fett da? Er kanskje litt sent ute og har ikke tenkt til å fortsette sånn, men som nød løsning? Tenkte å kutte ut karbohydrater (som utgjør det meste av det jeg spiser i dag) kun spise grønnsaker og litt frukt...blir å ligge på et relativt lavt kaloriinntak, men i 2,5 uker kan det ikke ødelegge forbrenningen? Slik det er nå spiser jeg noe mer enn det jeg trenger, så det blir en forskjell. Det kan kanskje gå? Anonymous poster hash: 4ebbd...eb8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 5 kg på 2,5 uker?!? Hvis du skal gå ned 5 kg fett på 17 dager (fredag), så betyr det at du må gå 35000 kcal i underskudd. 35000 / 17 = 2059 kcal per dag. Er det på lørdagen betyr det 1945 kcal. I underskudd... 5 kg ned i fettmasse på denne tiden går nok ikke for deg som ikke er så stor. Men kjører du striks lavkarbo i denne tiden kan det gå siden du da sannsynligvis vil gå ned 1-3 kg vann. Men sats heller på sunne løsninger. Jeg stemmer for å kjøre lavkarbo for å se så smashing ut som mulig, kjøpe ny kjole og droppe nødslankingen for å komme inn i kjolen du vil inn i nå. Denne kjolen kan du vel bruke senere så slipper du å drive rovdrift på kroppen din nå? Anonymous poster hash: 8de15...9fe 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Man kan ikke ødelegge forbrenningen, og det er ikke farlig å kjøre en hard diett over et så kort tidsrom. Du vil nok sannsynligvis gå opp en del etterpå, da. Spørsmålet er om et julebord er verdt så mye slit og sult... Jeg tror jeg ville kjøpt en ny kjole denne gangen, og så heller tenke langsiktig. Jeg ville også lagt en stor innsats i trening frem mot julebordet, det får i hvert fall meg til å føle meg ekstra fresh Anonymous poster hash: d0eb2...cf0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Du har ikke sjangs til å gå ned 5 kg fett på så kort tid, men ved å kutte karbo kan du miste en del væske i kroppen slik at du kanskje klarer å presse deg inn i kjolen. Anonymous poster hash: d3943...25c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Om du underspiser så skal jeg love deg at du ikke mister fett, men vann og muskler. Beste du kan gjøre er å spise sunt og trene, og fortsette med det etter julebord slik du kan bli fornøyd med kroppen og ikke frike ut i siste liten før du skal på fest. Anonymous poster hash: 686e2...cf2
Jade Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Hold-in-undertøy og - strømpebukse kan sikkert hjelpe litt. Men kjøp en backupkjole for sikkerhetsskyld. Du skal vel sitte (og spise) på julebordet også? Og ingenting er så ulekkert som en for liten kjole. 1
Miss moneypenny Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Jeg føler meg ikke kvalifisert for å gi slankeråd, men jeg stemmer også for lavkarbo. Da kan du rekke å gå ned endel, ved at du som det nevnes over her mister mye vann. Dette vil også gjøre at du føler deg slankere og bedre. Jeg har planer om å begynne på lavkarbo selv i morgen, av samme grunn som deg Men jeg gjør det for å føle meg så bra som mulig på kortest mulig tid.
Løvetanten Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Ville tatt på meg en annen kjole som passet til kroppen min og som fremhevet og skjulte de rette tingene. Bedre å føle seg vel med den man er enn å presse seg inn i noe som man ikke er... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå