AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Har innloggingen til eksens Facebook og logga inn der for å se på bilder av andre. Har ingen interesse av å snoke på eksen, selv om det ikke forandrer særlig mye. Slo av chatten for at ikke noen skulle se at jeg er pålogga, men plutselig ble den slått på igjen og en dame skrev til "meg". Den meldinga får jeg jo ikke gjort noe med, så eksen kommer til å stusse veldig på dette. Men får håpe at alle tror at det bare er en feil at eksen var pålogga chatten. Bare logga ut av hele profilen med en gang. Jeg har virkelig fått meg en advarsel og gjør ikke dette igjen. Flere år siden det ble slutt og jeg har ikke hatt noen kontakt med ham siden det. Bor langt fra hverandre, har ingen felles venner... Er vel heller ikke noe politiet prioriterer. Snoka bare på bilder av andre personer, har ikke lest meldinger eller skrevet noe. Eksen vet muligens at jeg kjenner innloggingsdetaljene, siden det var jeg som fant på dette passordet mens vi fortsatt var sammen, men har han først glemt det og laget seg en Facebook med dette passordet så er kanskje det glemt. Ble helt skjelven her jeg sitter Dere andre får ta lærdom av dette. Det har jeg definitivt gjort. Anonymous poster hash: 83560...37a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Slapp av, du har ikke drept noen. Gjort er gjort, du skal ikke gjøre det igjen. Ikke tenk noe mer på det. Anonymous poster hash: ca8e9...37c 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Ingen big deal... Jeg har lært meg at det virker som om jeg og andre er på chatten konstant, men så er det bare fordi man er pålogget face via mobilen selv om man ikke er inne der... det kan jo evt være en forklaring din eks og den andre som tok kontakt kan tenke ut selv, om det skulle bli noe spørsmål rundt dette Anonymous poster hash: 1a6c9...cd4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Facebook er en ting jeg aldri skal ha på mobilen. Ikke e - post heller. Vil ikke være tilgjengelig hele tiden. Helt enig med deg nå du skriver dritt facebook. Det er i sannhet noe dritt Anonymous poster hash: dbda8...4ae
globalagogo Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Jeg syns det er utrolig dårlig gjort av deg å logge inn på eksens Facebookprofil, og selv om du sier at du har tatt lærdom av det nå, er jeg fremdeles sjokkert over hva du tar deg rettigheter til. Dessuten kan han se hvorfra det er logget inn, hvis han en dag er kjempenysgjerrig... Facebook er privat. Ligg unna. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 facebook er noe dritt og barnslig! Hold dere unna facebook! Den har ødelagt mye for meg! Beklager men ble bare sint av å høre facebook! Personlig sak Anonymous poster hash: 5a04b...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Har innloggingen til eksens Facebook og logga inn der for å se på bilder av andre. Har ingen interesse av å snoke på eksen, selv om det ikke forandrer særlig mye. Slo av chatten for at ikke noen skulle se at jeg er pålogga, men plutselig ble den slått på igjen og en dame skrev til "meg". Den meldinga får jeg jo ikke gjort noe med, så eksen kommer til å stusse veldig på dette. Men får håpe at alle tror at det bare er en feil at eksen var pålogga chatten. Bare logga ut av hele profilen med en gang. Jeg har virkelig fått meg en advarsel og gjør ikke dette igjen. Flere år siden det ble slutt og jeg har ikke hatt noen kontakt med ham siden det. Bor langt fra hverandre, har ingen felles venner... Er vel heller ikke noe politiet prioriterer. Snoka bare på bilder av andre personer, har ikke lest meldinger eller skrevet noe. Eksen vet muligens at jeg kjenner innloggingsdetaljene, siden det var jeg som fant på dette passordet mens vi fortsatt var sammen, men har han først glemt det og laget seg en Facebook med dette passordet så er kanskje det glemt. Ble helt skjelven her jeg sitter Dere andre får ta lærdom av dette. Det har jeg definitivt gjort. Anonymous poster hash: 83560...37a Dette var utrolig dårlig gjort av deg, hva hvis han ser at du har logga deg på hans private fb, hva gjør du da? Får virkelig håpe du tar lærdom av dette. Anonymous poster hash: 13af0...002
Gjest Oblivion Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Han kan finne ut at noen logget seg inn fra et annet sted i landet og ca. hvor. Han ser tidspunktet/dato, hvilken type digital løsning du brukte (datamaskin, laptop, nettbrett, mobil) -og hvilket operativsystem som ble brukt. Om han sjekker da. Politiet har jo ingenting med dette å gjøre, om han ikke skulle finne på å anmelde saken da , men det er vel lite trolig. Første (?) og siste gang burde det iallefall være, det er ikke kult å logge seg inn på andres nettbank, mail, facebook og andre steder hvor man har en personlig bruker -det blir som å åpne noen andres brev. Det er i utgangspunktet ulovlig, bare veldig uoversiktlig nå som den digitale utviklingen gjør at vi "lever livet" på nett.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 om jeg hadde vært deg TS hadde jeg vært pissredd at han skulle finne det ut. dere er EKSER Anonymous poster hash: 9fdbf...ef6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Skjønner at du skjelver litt av det der. Men da kommer du garantert aldri til å gjøre det igjen. Anonymous poster hash: a45c1...367
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 om jeg hadde vært deg TS hadde jeg vært pissredd at han skulle finne det ut. dere er EKSER Anonymous poster hash: 9fdbf...ef6 ??? Anonymous poster hash: 83560...37a
ms.mini Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Du veit at han fort kan sjekke hvor han ble logget på fra? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå