AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg datet en mann for et par måneder siden. Han kom til meg hver kveld, vi var som kjærester, kyssa, elska (ikke de første datene), så på film, slappa av sammen... Etter å endelig ha fått ordnet helgen sammen, viste han plutselig så liten interesse. Mandagen etter, dumpa han meg, via sms... Jeg ble helt knust. Følte meg brukt. Så såra, og langt nede jeg var da. Så traff vi hverandre igjen, etter at han tok kontakt med meg igjen. Etter et par måneder uten kontakt. Han kom på besøk, sa hvor mye han hadde savna meg. Holdt hardt rundt meg. Vi var som før. Oppførte oss som kjærester. Han ble lenge, og jeg trodde at vi hadde begynt å date igjen. Hørte ingenting fra han dagen etter. Tok kontakt med han via melding. Spurte om han kunne ha tenkt seg å treffes igjen. Han svarte at ja han tror det, men at han vil ta det rolig. Han har angst... Så jeg spurte hvordan da, han forsikra meg at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Men at han trives sammen med meg, men ikke vil ha noe seriøst forhold. Ikke med meg ihvertfall, svarte jeg da. Han skrev kutt ut og at han ikke vil ha det med noen. Så nå sitter jeg her da, var så glad i går. Og sitter nå og griner og føler meg verdt lik null. Igjen. Det var så fint i går, og så var det hele bare falskt... Vurderer å bare gi opp alt. Det gjør for vondt, dette. Anonymous poster hash: 6e5a6...936
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Først så vil jeg sende over en god klem, for jeg vet hvor tomt og ensomt det føles når man har det som du har det. Jeg håper du kan ta med deg kunnskapen fra dette, og det er at relasjoner kan være flyktige, og hva et menneske trenger fra relasjonen, og er villig til å gi, varierer ut i fra hvordan personen har det. Han likte veldig godt det dere hadde, og den gode følelsen du gav han. Derfor kom han også tilbake for mer, når han ikke hadde det godt med seg selv. Ja, du kan vel på en måte føle at han brukte deg, men samtidig så hadde jo også du det veldig fint den uken dere hadde sammen. De følelsene dere hadde da var jo fine? Når han så dumpet deg, burde du akseptert det og gått videre. Ikke latt følelsene du hadde når dere var sammen, skape enda sterkere følelser om hvordan ting hadde kunne blitt, hvis bare.. For de følelsene og de tankene gjør deg sårbar, når han igjen tar kontakt for å få det du gav han. Oppmerksomhet, bekreftelse og selvtillit. Vi bruker så mye tid på å prøve å kapre de som ikke vil kapres, når vi egentlig burde brukt tiden på å "fikse" oss selv <3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Vi datet i tre uker, men hadde bare en frihelg sammen, og etter den helga gjorde han det slutt. Jeg prøvde å gå videre, datet en ny, men jeg fant fort ut at han ikke var noe for meg, så jeg kutta det ut. Derfor fikk jeg nytt håp da han kom hjem til meg igjen, og vi var "som før". Mens det han egentlig bare ville ha, var sex og oppmerksomhet? Hvorfor leke sånn med følelsene til folk. Anonymous poster hash: 6e5a6...936
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Vi datet i tre uker, men hadde bare en frihelg sammen, og etter den helga gjorde han det slutt. Jeg prøvde å gå videre, datet en ny, men jeg fant fort ut at han ikke var noe for meg, så jeg kutta det ut. Derfor fikk jeg nytt håp da han kom hjem til meg igjen, og vi var "som før". Mens det han egentlig bare ville ha, var sex og oppmerksomhet? Hvorfor leke sånn med følelsene til folk. Anonymous poster hash: 6e5a6...936 Hva mener du med frihelg? En hel helg på en måte? Eller at da hadde du fri fra ungene, eventuelt han fri fra ungene sine? Hvordan var du i henholdt til følelser osv, og hvordan var han? Det kan ikke hende at det ble litt for mye for han litt for raskt? Og at det samme skjedde også nå som dere på en måte gav det en ny sjanse? Jeg forstår følelsene dine, men jeg synes det er viktig å tenke på at selv om man ikke finner tonen med noen, eller klarer å kjenne at noe er helt rett, så er det ikke sikkert man utnytter noen, eller leker med andres følelser. Vi har alle ansvar for våre følelser, og hvem vi ønsker å gi de til.
LionQueen Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Det er bare å komme deg videre. Han har gjort det klart og tydelig på at han ikke ønsker seg noe seriøst, og jo lenger du blir, jo mer vondt vil du få det. 1
Djmalle Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 De guttene som ikke er sikre på hva de vil, skal man ikke bruke tid på. De e for umodne til å gå i et forhold på det nivået du vil. Vær heller glad at du har sjansen til å bearbeide han allerede nå, denne ubeslutsomme gutten - kunne ha dratt den enda lengre og sårt deg verre! Dess lengre man er sammen med en, jo lengre tid tar det som oftest å komme over en person. Og såklart blir han sint når du sier "ikke med meg"... Da rakker du ned på deg selv, i tillegg til at du tror du kjenner situasjonen hans bedre enn han. Han vil jo kanskje gjerne at det skal funke, men han vil vel kanskje ikke skuffe deg enda mer?? Bra han er ærlig med det.
kareen Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Hvis han har angst så er det ofte veldig vanskelig å måtte forholde seg til andre mennesker, og man har nok med seg selv til tider. Hvis du virkelig vil være sammen med han så burde du gi han tid og forsikre han om at du aksepterer han som han er (både med og uten angst).
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Vel, nå tror jeg nok denne angsten han egentlig snakker om, er ikke en angstdiagnose, mer heller at han føler angst bare han tenker på forhold. Og jeg tror nok at det er meg han ikke vil ha... Jeg er ikke den type kvinne som bare ønsker å bli brukt, man utvikler da følelser for den man har sex med... Jeg fikk nytt håp, men det ble knust så fort. Er ikke vant til sånt. Er vant til at ting er seriøse... Med frihelg mente jeg at begge hadde barnefri og fri fra jobbene. Likevel, ble det til at han jobba i tre timer den lørdagen. Man føler seg ikke så veldig spesiell når det er sånn... Anonymous poster hash: 6e5a6...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå