AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Del Skrevet 12. november 2013 Såg på Ylvis nettopp. Flott de skaffer så utrolig mange nye faddere. Skulle gjerne meldt meg selv, men jeg er reddbarna fadder nå. Var flere år planfadder for ei jente også, til hun gikk ut av systemet. Da byttet jeg til Redd barna, for å støtte de litt også. Men hva er best av Unicef og Redd barna? Eller er det igrunn det samme opplegget? Noen som vet? Anonymous poster hash: f65cf...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Del Skrevet 12. november 2013 Leger uten grenser!Anonymous poster hash: 130e6...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Del Skrevet 13. november 2013 Leger uten grenser!Anonymous poster hash: 130e6...a25 Det ville vært greit om du begrunnet påstanden din. Anonymous poster hash: 24391...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Del Skrevet 13. november 2013 Unicef og Redd Barna gjør begge en god jobb, så støtt den du vil med god samvittighet. Leger uten grenser jobber på en annen måte, men gjør det også bra på sitt felt. Selv støtter jeg Røde Kors og har fadderbarn i Plan. Har vært i felt hos begge organisasjonene og vet at det nytter. Anonymous poster hash: 2fd7c...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg er zulufadder, liker det programmet bedre. Mye mere personlig syns jeg. Anonymous poster hash: f2613...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Del Skrevet 14. november 2013 Det er jo så mange man kan støtte, og alle kan man ikke støtte heller. Så da er det litt vansklig å velge når man gjerne vil hjelpe så godt man kan. Jeg får fortsette med å støtte Redd barna. Anonymous poster hash: f65cf...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå