Gå til innhold

Betatt av utvekslinsstudent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg her betatt av ei aldeles nydelig kinesisk jente som jeg har møtt på studiet mitt. Hun er utvekslingsstudent og skal være i Norge fram til vårsemesteret 2014 er slutt. Hun og jeg har vært mye sammen i det siste utenfor skolen. Vi har sett filmer, gått turer og litt av hvert. Forrige uke kysset vi for første gang og vi har begynt å holde hender. Vi har ikke pratet "om oss", men jeg er veldig betatt av henne og liker henne kjempegodt. Men det er litt trist å tenke på at hun må dra om noen måneder. Burde jeg snakke med henne om dette? Eller bare ta det litt som det kommer?

Anonymous poster hash: 94c3f...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er bra at du i det minste er klar over at hun skal reise igjen. Tenk på dette, ikke for mye men heller ikke for lite. Jeg tror du burde snakke med jenta om det, hun tenker sikkert mye på det selv! Så kan dere sammen finne ut om forholdet deres er noe å satse på, eller om dere burde la det ligge :) Pass på at dere ikke blir for seriøse, med mindre dere vil fortsette forholdet etter hun er tilbake i Kina.

Skrevet

Synes det er bra du tenker litt over dette, men prat med henne og se hva hun føler. Personlig ville jeg gått for et og bare hatt det fint sammen så lenge dere kunne. Hvem vet, kanskje dere kunne fått til noe etter hun flyttet tilbake også :)

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 40403...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...