AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har fått en hel drøss med gamle blondegardiner av mamma, og satt her å funderte på hva jeg kan bruke de til. Rent bortsett fra å henge de opp selvfølgelig det er ikke mange nok like til at jeg får i alle vinduene. Noen smarte ideer til hva jeg kan bruke de til? Jeg vil ikke bare pakke de bort Anonymous poster hash: a0390...9c3
Niennas Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Lage bilder/ pusse opp møbler? Mal et lerret/ overflate (feks bordplate) heldekkende i en farge, legg blondegardindn oppå ( når malingen er tørket), og spray en annen farge oppå.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Kjøp en pen shabby chic-aktig billedramme, fjern glasset og kle bakstykket med gamle blonder. Heng det på veggen så har du et nydelig oppheng for øredobbene dine.. Altså de øredobbene med krok som du kan henge på blondene. veldig dekorativt! Får jo ikke brukt så mye av blonden da, men. Hvis du har et søtt nattbord kan du også kle toppen med blonde og stifte fast i underkant av plata,,, Anonymous poster hash: 019a2...cb4
Gjest Badabing Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Kommer litt an på hvor fine de er? Er det ordentlige nupperellegardiner som bestemor har sydd, bør de kanskje spares til dåpskjoler, vugge eller lignende. Er det sånne kjøpte, så har jeg brukt mine til pynt på gaveinnpakning, laget hårbånd og til å "tette hull" i jeans. 1
Rotemor Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Lim blonder på Norgesglass og store syltetøyglass. Ta en ståltråd rundt toppen. Vips, så har du fine lyslykter
Malum Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Jeg har et par som jeg bruker til duk på bordet i hagen om sommeren. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå