AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg må komme med en innrømmelse, jeg er avhengig av bekreftelse. Helt siden 16 årsalderen har jeg vært på jakt etter å få et ligg med jenter. Ikke noe oppsiktsvekkende i seg selv det tenker du, men jeg føler at jeg fortsatt er på det stadiet ennå som 25 åring. Jeg er typen som kan prate med hvilken som helst jente, få henne til å føle seg spesiell, høre på henne, snakke i timevis, diske opp med en god middag og servere en god vin med. Etter sex kan jeg kose å fortelle henne hvor utrolig deilig hun var. Jeg gjør alt dette, og føler samtidig null og niks. Det er et enormt tomrom i meg. Jeg vet hun kan se meg, høre meg og føle meg, men det som om jeg ikke er tilstede. Alt jeg vil med henne, er å få henne i seng og få bekreftelse, som i mine øyne er at hun vil ligge med meg. Jeg har innsett at dette ikke går. Jeg har såret, løyet og bedratt alt for mange, kun til min egen fornøyelse og bekreftelse. Jeg vil bli som min morfar; Kjærlig og godt likt av alle. Han har holdt sammen med mormor i alle år og vært tilstede for oss alle barnebarna. Som jeg holder på nå, kommer jeg til å dø alene. Noen som har erfaringer selv og hvordan endre du deg? Anonymous poster hash: 29bcf...4d2 1
Gjest Summers Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Høres mer ut som skryt enn en innrømmelse. 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Det må vel merkes på pengeboken at du disker opp med både middag og vin Anonymous poster hash: d81b5...5cd
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Du kommer jo ikke til å dø alene, du har sikkert et par barn der ute som banker på døra di når de er 18år. De kan sikkert ta vare på deg når du ligger på gamlehjemmet Anonymous poster hash: 00c83...5f1 9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Det må vel merkes på pengeboken at du disker opp med både middag og vin Anonymous poster hash: d81b5...5cd ?? Anonymous poster hash: 1f336...f1d
emeå Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Syns du er tøff jeg, som vil forandre deg, og som er moden nok til å se problemet! Jeg håper du får til å forandre deg. Du har jo allerede tatt første steg, lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 ?? Anonymous poster hash: 1f336...f1d Du må vel betale for middag og vin til damene du varter opp?`Tenkte det må vel røyne på pengeboken din Anonymous poster hash: d81b5...5cd
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Hei Petter! Så bra du endelig tar tak i dette Anonymous poster hash: 994c7...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Du må vel betale for middag og vin til damene du varter opp?`Tenkte det må vel røyne på pengeboken din Anonymous poster hash: d81b5...5cd Forstår bare ikke hva som er så morsomt med at man faktisk må betale for middag og vin.. Anonymous poster hash: 1f336...f1d
zen Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Drit i de useriøse svarene. Bra du ser situasjonen din tydelig og at du vet det ikke går lenger. Nå lever du på en måte et falskt liv, ikke sant. For hva er det de bekrefter, når damene gir "den du later som at du er" bekreftelse? Ikke DEG, ihvertfall! Derfor er det ingen bekreftelse. Det er bare situasjoner hvor skallet ditt blir sett og lagt merke til, ikke den du er innerst inne. Og det tenker jeg må føles veldig ensomt. Hvorfor tror du du er så avhengig av bekreftelse? Hva er det du unngår? 1
Nettinettet Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Det er mange måter folk velger å fylle tomrommet de føler. Via bekreftelse, sex, spiseforstyrrelser, oppmerksomhet, trening, jobb osv. Alt som kan skape en god følelse der og da for å fjerne de følelsesmessige smertene. Løsningen er altså å kjenne på de følelsesmessige smertene du har, og finne ut hva det er du savner og hvorfor du ikke føler at du er bra nok. Ofte trenger man egentlig bare å se seg selv litt utenfra og innse at man er bra nok som man er, mens andre ganger må man ta tak i ting i livet som man bare later som om man er fornøyd med selv om man egentlig ikke er det. Jobb, familieforhold, vennskap osv.
Gjest .-L-. Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Noe som er viktig for meg er å ha en sense of purpose. Jeg føler meg sterk når jeg føler jeg har en mening, og kommer noen vei her i livet Så lenge det er i orden trenger ikke jeg ekstern bekreftelse.
Alina X Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Du er ikke ulik veldig mange gutter som ligger rundt. Offisielt sier de at jenter bare er for å bruke og kaste og føler seg som tøffe alfamenn,men sannheten er at de TRENGER jenter som de kan ligge med for å føle seg noe verdt. La oss si at en fyr har gamet og plutselig mister det,selvtilliten går fra 100 til 0 fordi han ikke lenger får noen bekreftelse, derfor ler jeg alltid inni meg når jeg leser eller hører menn som snakker om kvinner som noe de bare vil pule litt på men ikke trenger i livet sitt...Boy,du baserer din EGEN popularitet og plass i "flokken"etter hvordan damene ser på deg..... Dessverre for mange så blir sex noe platonisk. De skal helst ligge med flest mulig men uten følelser, det er faktisk selvutslettende selvom man ikke kan innrømme det selv. Mn mister evnen til å føle empati,kjærlighet,forelskelse osv når man ser på mennesker som noe man bare skal benytte seg av men ikke bry seg om.
Lagbugdc Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Jeg har vært uten seksuellkontakt med kvinner hele livet, men for meg selv så er det ingen problem. Jeg er ikke typen som er helt desperat etter sex, men klarer å beherske det ved onani . Jeg er mer intressert i arbeid enn å ha kjæreste, da kan jeg få eget leillighet i tr.heim om 1,5år uten å kaste penger på dama si som trenger gaver fra alt mulig dill dall gjennom året.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Jeg har vært uten seksuellkontakt med kvinner hele livet, men for meg selv så er det ingen problem. Jeg er ikke typen som er helt desperat etter sex, men klarer å beherske det ved onani . Jeg er mer intressert i arbeid enn å ha kjæreste, da kan jeg få eget leillighet i tr.heim om 1,5år uten å kaste penger på dama si som trenger gaver fra alt mulig dill dall gjennom året. You keep telling yourself thatAnonymous poster hash: 43af4...055 3
Nettinettet Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Jeg har vært uten seksuellkontakt med kvinner hele livet, men for meg selv så er det ingen problem. Jeg er ikke typen som er helt desperat etter sex, men klarer å beherske det ved onani . Jeg er mer intressert i arbeid enn å ha kjæreste, da kan jeg få eget leillighet i tr.heim om 1,5år uten å kaste penger på dama si som trenger gaver fra alt mulig dill dall gjennom året. Å leve i sølibat er trygt når man frykter sine egne følelser. Helt fint at du ikke vil ha kjæreste før du har livet ditt i orden, men valget er ikke enten eller. Det handler om din evne til å kontrollere hva som er bra for deg og ikke, det har ingenting med damene å gjøre 1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 Du kommer jo ikke til å dø alene, du har sikkert et par barn der ute som banker på døra di når de er 18år. De kan sikkert ta vare på deg når du ligger på gamlehjemmet Anonymous poster hash: 00c83...5f1 Ler og ler.
Steinar40 Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 (endret) Noe skal man jo kaste bort livet på. Men det sier seg selv at kvinnfolk er dyre i drift. Endret 13. november 2013 av Steinar40
Ferny Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Høres bare ut som om trådstarter ikke har vært forelsket ennå (eller kanskje han egentlig er homofil, og ikke kan føle romantiske følelser for en jente). Ingen av delene er unormalt eller usannsynlig.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Noe skal man jo kaste bort livet på. Men det sier seg selv at kvinnfolk er dyre i drift. Ikke særlig glad i damer, du?Anonymous poster hash: 31782...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå