Gå til innhold

Hvor stor forskjell vil jeg kunne se? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lovte meg selv å aldri gjøre noe sånt som dette, men her gjør jeg det allikevel.

Her er tre bilder av meg.

http://tinypic.com/view.php?pic=2qvh9x1&s=5#.UoKglpm9Kc0

Jeg er 74cm rundt midjen.

173cm høy.

Ligger på 1500kcal hverdagene.

Ingen alkohol.

trening 4 ganger i uken + skole.

Hvor stor forskjell tror dere jeg kan gjøre på 4-6 uker? Vil det synes?

Vil jeg se strammere ut?

Hva er reelt?

:blomst:

(Jeg er i midten av 20årene)

Anonymous poster hash: 83b9a...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et godt utgangspunkt vil jeg si :) Flott kropp! Det kommer helt an på hva du trener egentlig. Jeg tror det er reelt at man vil kunne se en forskjell på 4-6 uker om du trener bra :) Men du må huske på at det er viktig å ikke spise for lite også, for da går du ned i muskelmasse og ikke fett. Altså veeeldig viktig med proteiner.

Løping er jo flott for å forbrenne kcal (og for all del, bruk stigning på tredemølla), og så kan du variere det med bakkeløp og trappeløp. Slynge synes jeg er fantastisk fint for å trene mage og rygg. Viktig å trene ryggen også om man skal få magemuskler :)

http://www.budstikka.no/lyst/13-ovelser-som-gjor-deg-sterkere-1.6567977 her har du noen fine øvelser :)

Anonymous poster hash: 1264e...b3a
Skrevet

Jeg er enig med den over, du ser flott ut :)

Anonymous poster hash: da2c2...0a1
  • Liker 1
Skrevet

Du sr kjempeflott ut. Tren tung styrketrening, og spis mye proteinrikmat. Du kan veksle på å trene kondisjon og styrketrening et par ganger i uka.

Resultatene vil nok komme ganske fort, når du er å "utrent" (Nybegynner)

Anonymous poster hash: 09a30...91d
Skrevet

Bra utgangspunkt!
Desto større muskler du etterhvert får, desto mer vil du jo forbrenne!
Bare det å trene vil også gi deg en god selvfølelse, slik at du vil garantert merke forskjell både på kropp og sjel!

Skrevet

håhåhå, runkemateriale!

Skrevet

Takk :blomst:

Ja dere tror jeg vil se forskjell? Er ikke helt nybegynner på trening, men kostholdet mitt har mildt sagt vært søppel.

Annenhver gang løper jeg hurtige intervaller på 25min, og 40min jogging eller ellipse. Alltid på hill-program med varierende stigning.

3 ganger i uken, styrke ben og rumpe hvor jeg varierer mellom 8 forskjellige metoder, fire av dem hver gang. Kjører tungt, 15x3. Og 3 ganger, rygg/core 3-4 øvelser hver gang.

Målet er jo ikke drastiske endringer, bare redusere sidefleslet litt, og det som buler ut på hver sin side av lårene. Og å få en spenstigere rumpe.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg lovte meg selv å aldri gjøre noe sånt som dette, men her gjør jeg det allikevel.

Her er tre bilder av meg.http://tinypic.com/view.php?pic=2qvh9x1&s=5#.UoKglpm9Kc0

Jeg er 74cm rundt midjen.

173cm høy.

Ligger på 1500kcal hverdagene.

Ingen alkohol.

trening 4 ganger i uken + skole.

Hvor stor forskjell tror dere jeg kan gjøre på 4-6 uker? Vil det synes?

Vil jeg se strammere ut?

Hva er reelt?

:blomst:

(Jeg er i midten av 20årene)Anonymous poster hash: 83b9a...eda

Du har samme utgangspunkt som jeg da jeg startet å jogge for noen år siden.

173 høy og litt ekstra fettprosent. Jeg ble overrasket over hvor fort resultatet kom når jeg kombinerte kardio med lavkarbo. Karbohydrat kilden min er et par Rug knekkebrød, litt frukt og grønnsaker. Utover det så spiser jeg mye kalkun, fet fisk, egg, nøtter etc.

Jeg har sixpack nå og det er uten en eneste styrkeøvelse. Det er fettprosenten som må ned så du må ha et moderat underskudd. Blir underskuddet for stort så tæres det må muskelmassen og den vil du ikke miste.

Synes minimum 1500 kcal høres bra ut.

Skrevet

Oppdaterer dere jeg :)

Forrige mandag klipte jeg til en tråd rundt midjen min ,74cm. I dag knøt jeg en knute 1,5cm lenger inne, altså skal jeg ha blitt 72,5.

Er det mulig på en uke da? Jeg kan se at muffintoppen min har blitt mer pløsete, hvertfall rundt navlen min -den er skrukkete og egentlig litt ekkel, hihi!

Fikk til tre treningsøkter med cardio og styrke, og en powerwalk på 8km i forrige uke.

Går vel ut i fra at det er mye vann.

Skrevet

Apropos vann i kroppen. Ved bruk av badstue kan du ta av 3-4 kg.

Anonymous poster hash: 385a2...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...