Freaky Fly Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Hei! I helgen møtte jeg en veldig koselig fyr på vors. Vi pratet sammen hele kvelden på vorset, satt sammen hele tiden på byen, og endte med at jeg ble med han hjem.. Veldig lenge siden jeg har rotet med random gutter, og hatt sex i det hele tatt, og siden jeg følte alt klaffa kjørte jeg på og vi hadde sex til slutt. Både på kvelden og morgenen etter.. Så har jeg begynt å tenke i ettertid, søren heller, at jeg "kastet det bort" på et ONS. Kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med han, men føler at det gir et veldig feil inntrykk å ligge med personen første kvelden. Litt av problemet er også at jeg ikke har nummeret hans eller har han på facebook, og kvier meg litt for å legge han til (har funnet han gjennom felles venner, men føler det er litt "stalker" å legge han til sånn uten videre).. Er deres erfaring at man rett og slett har kastet bort en sjanse om man har et ONS? Er litt redd for å ta kontakt for å virke "innpåsliten" dersom det er sånn at han ikke er interessert i noe mer i det hele tatt. Men tenker litt på å sende han en melding på facebook og spørre om jeg har lagt igjen førerkortet eller noe bare for å se hvordan han reagerer på at jeg tar kontakt, men så blir jo det litt teit og lett gjennomskuelig også kanskje? Eller? Uff, dumt å være etterpåklok og ikke bare ta det litt med ro
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Bare å kjøre på det. Man angrer mest på det man IKKE gjorde enn det man gjorde Anonymous poster hash: 05d89...236 1
Freaky Fly Skrevet 12. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2013 Bare å kjøre på det. Man angrer mest på det man IKKE gjorde enn det man gjorde Anonymous poster hash: 05d89...236 Sant nok det.. Men fremdeles veldig usikker, altså.. Ikke vant til å manne meg opp til sånt, hehe
Djmalle Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Samme skjedde med meg på lørdag - MEN jeg brukte ikke "opp sjansen" og det er heller ikke lett.. Gutten virker utrolig sjenert ut, og jeg tror at han nå føler at jeg ikke ser på han som noe annet enn venn, siden vi ikke ente opp med å ligge sammen. Jeg har lagt til/og blitt lagt til på fb, gutter jeg har hatt ONS med. En er jeg veldig god venn med den dag i dag. Noen har jeg på snapchat også. Bare legg han til, han kommer nok til å godta, så kan du snakke til han, og prøve å finne ut om han verdt å bli kjent med eller ei. Bare bit i det, blir det flaut, så er det bare å blokkere han på fb og late som det aldri skjedde at du tok kontakt. Skal det skje at du møter han på byen igjen så er det bare å se forbi! ;-)
tom1986 Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Legg han til. I verste fall sier du at han kom opp som foreslått venn.
Freaky Fly Skrevet 14. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2013 Takk for oppmuntring, er jo ingenting å tape. Trengte bare litt overbevisning Så jeg la han til, han godtok, men å ta kontakt tør jeg nok ikke helt enda! Ikke vant til dette, selv om jeg er enig med mange at det ikke alltid trenger å være gutten som tar kontakt. Så - kanskje jeg manner meg opp til å ta kontakt etterhvert, hehe..
Freaky Fly Skrevet 14. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2013 Samme skjedde med meg på lørdag - MEN jeg brukte ikke "opp sjansen" og det er heller ikke lett.. Gutten virker utrolig sjenert ut, og jeg tror at han nå føler at jeg ikke ser på han som noe annet enn venn, siden vi ikke ente opp med å ligge sammen. Jeg har lagt til/og blitt lagt til på fb, gutter jeg har hatt ONS med. En er jeg veldig god venn med den dag i dag. Noen har jeg på snapchat også. Bare legg han til, han kommer nok til å godta, så kan du snakke til han, og prøve å finne ut om han verdt å bli kjent med eller ei. Bare bit i det, blir det flaut, så er det bare å blokkere han på fb og late som det aldri skjedde at du tok kontakt. Skal det skje at du møter han på byen igjen så er det bare å se forbi! ;-) Ang han du møtte, selv om det ikke skjedde noe da - ikke gi opp Sikkert litt vanskeligere å komme innpå en sjenert gutt, men det beste må vel bare å "hinte" til at du liker han på en annen måte enn som en venn. Synes det var bra at du ikke "ga alt" første kvelden jeg, ser for meg at det er større sjans å bli bedre kjent og finne ut om dere passer sammen da Og ja, jeg la han til, men tror jeg må manne meg opp mer før jeg snakker til han. Litt pinglete på den fronten
pressplay Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 TS, du er skikkelig pysete. Dere hadde en fin kveld sammen og hadde sex og så tør du ikke si hei på Facebook? Hva er du egenlig mest reff for? At det ikke blir noe eller å bli avvist? Det er bedre å tørre og bli avvist enn å feige ut og dramatisk redusere sjansene for at det blir noe hvis du ikke tør å ta kontakt med ham. Det er ikke stalkerish å ta kontakt med noen man har hatt sex med.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 For snart to år siden så opplevde jeg noe lignende, møttes på vors og fant fort tonen, hang sammen på utestedet og drog til slutt hjem til meg. Vi hadde ikke samleie, men gjorde veldig mye annet seksuelt og hadde ei veldig fin natt sammen med mye prat, kos og natt/morgentur. Et par dager seinere la han meg til på face, og jeg begynte å prate til han. Vi fortsatte og prate og møttes igjen både etter byen og edru og det ene ført til det andre og i dag er vi samboere og har det veldig bra sammen. Så go for it! Du har ikke egentlig noe å tape på å ta kontakt Anonymous poster hash: 6ee87...4d3
Freaky Fly Skrevet 14. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2013 TS, du er skikkelig pysete. Dere hadde en fin kveld sammen og hadde sex og så tør du ikke si hei på Facebook? Hva er du egenlig mest reff for? At det ikke blir noe eller å bli avvist? Det er bedre å tørre og bli avvist enn å feige ut og dramatisk redusere sjansene for at det blir noe hvis du ikke tør å ta kontakt med ham. Det er ikke stalkerish å ta kontakt med noen man har hatt sex med. Jepp, jeg er superpysete.. Jeg tror jeg er redd for å bli sett på som "den pågående jenta som ikke innså at det bare var sex". Tror det er mye fordi man overalt hører og leser om at et one night stand er akkurat det, ONE NIGHT, og man skal ligge unna etterpå. Men jeg begynner å innse at jeg faktisk ikke har noe å tape. Om han (som kanskje er lite sannsynlig) skulle synes det, at jeg er "innpåsliten", så er jo ikke det mitt problem egentlig. Da blir det jo ikke noe mer uansett, like greit å finne det ut. Må nok bare tørre å "jobbe" litt for det jeg vil ha, og i verste fall ta det som en erfaring. Trenger bare å manne meg opp litt mer psykisk tror jeg, og finne på noe å evt snakke om.. For snart to år siden så opplevde jeg noe lignende, møttes på vors og fant fort tonen, hang sammen på utestedet og drog til slutt hjem til meg. Vi hadde ikke samleie, men gjorde veldig mye annet seksuelt og hadde ei veldig fin natt sammen med mye prat, kos og natt/morgentur. Et par dager seinere la han meg til på face, og jeg begynte å prate til han. Vi fortsatte og prate og møttes igjen både etter byen og edru og det ene ført til det andre og i dag er vi samboere og har det veldig bra sammen. Så go for it! Du har ikke egentlig noe å tape på å ta kontakt Anonymous poster hash: 6ee87...4d3 Alltid koselig med litt solskinnshistorier! Så hyggelig at det endte slik for dere Jeg har ikke noe å tape, nei.. Føler meg i grunn litt tåpelig som tenker såå mye frem og tilbake om dette, men.. Som tidligere sagt, er ikke vant til dette og det føles derfor litt skummelt. Vil nok kanskje innse i ettertid at det ikke var noe å stresse rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå