AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har snakket mye med en person i det siste, som jeg faktisk trodde at likte meg. Denne personen har snakket til meg så og si hver dag, og det virket som om det var noe i gjerdet. Og for noen timer siden, forteller da dette mennesket meg om en fantastisk date hun nettopp har vært på. Jeg måtte jo bare late som om jeg var glad på hennes vegne. Hvorfor er noen mennesker så falske? Er det normalt å snakke så og si hver dag til en person, virke temmelig interessert i en, for så å fortelle at hun har noen andre? Har jeg gitt feil signaler? Jeg hadde i hvert fall aldri giddet å ta initiativ til å prate med en person så mye, hvis jeg ikke visste at jeg var interessert. Er ganske skuffet.. Og vet at mange av spørsmålene min er vanskelige for noen å svare på.. Trengte bare litt luft. Ps. Jeg er også ei jente, bare så det er sagt Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
Honey Dew Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Kanskje hun ser på deg som en god venn som hun kan snakke med? 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Vet denne jenta i det hele tatt at du liker jenter da? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg er ikke forsiktig med jenter, men er forsiktig med gutter for å ikke sende ut feil. Jeg spør som en annen: vet hun at du liker jenter? Anonymous poster hash: 6cfe6...504
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Ts her. Det er hun klar over, ja. Nei, kanskje det bare er jeg som har tatt det på det vennskapelige, jeg vet ikke.. Vi er jo forskjellige. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 (endret) Ts her. Det er hun klar over, ja. Nei, kanskje det bare er jeg som har tatt det på det vennskapelige, jeg vet ikke.. Vi er jo forskjellige. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc Og jeg regner med at hun også liker jenter? Men ut ifra hva du skriver så får jeg ingen synspunkter om at jeg synes hun virket falsk. Det kommer kanskje litt ann på hva dere pratet om- men så lenge hun ikke åpenbart flørtet eller hintet frempå så synes jeg ikke at hun kan anses som falsk.. (vet ikke helt om jeg synes "falsk" er det rette ordet uansett egentlig..) Endret 12. november 2013 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Og jeg regner med at hun også liker jenter? Men ut ifra hva du skriver så får jeg ingen synspunkter om at jeg synes hun virket falsk. Det kommer kanskje litt ann på hva dere pratet om- men så lenge hun ikke åpenbart flørtet eller hintet frempå så synes jeg ikke at hun kan anses som falsk.. (vet ikke helt om jeg synes "falsk" er det rette ordet uansett egentlig..) Ts her. Ja, det gjør hun Nei, falsk er vel er litt hardt ord. Men hun snakket i hvert fall ofte med meg (ikke at det behøver å bety noe som helst), men hun har i hvert fall sagt noen få ting, (gitt meg komplimenter, osv.) og det at det virket som om hun var gira på å møte meg i hvert fall. Menmen.. kanskje det bare er jeg som har vært dum og naiv. (Har møtt henne to ganger før, og da har hun vært interessert, har det virket som). Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Ts her. Ja, det gjør hun Nei, falsk er vel er litt hardt ord. Men hun snakket i hvert fall ofte med meg (ikke at det behøver å bety noe som helst), men hun har i hvert fall sagt noen få ting, (gitt meg komplimenter, osv.) og det at det virket som om hun var gira på å møte meg i hvert fall. Menmen.. kanskje det bare er jeg som har vært dum og naiv. (Har møtt henne to ganger før, og da har hun vært interessert, har det virket som). Anonymous poster hash: 02b9d...0bc Jeg skjønner at du hadde forhåpninger da.. Som du sier så har hun jo akkuratt vært på en date, men det betyr jo nødvendigvis ingen forpliktelser, så kanskje du rett og slett bare skal si til henne at du er interessert og nyskjerrig på henne? At du kunne tenke deg en date med henne?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Ikke falsk, men kanskje ikke helt tydelig på om det var bare vennskapet med deg hun likte. Men du kunne jo ha gjort ting for å finne ut av det da? Litt spørsmål og sånt. Anonymous poster hash: 98d9f...142
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Jeg skjønner at du hadde forhåpninger da.. Som du sier så har hun jo akkuratt vært på en date, men det betyr jo nødvendigvis ingen forpliktelser, så kanskje du rett og slett bare skal si til henne at du er interessert og nyskjerrig på henne? At du kunne tenke deg en date med henne? Yes, og det er litt skuffende da. Neida, det gjør det jo ikke. Men det virket som om hun var svært fornøyd med daten sin, så ja.. tror ikke jeg tør å prøve meg da. Jeg er alltid så redd for å bli såra, så jeg er flink til å si at jeg kun er ute etter vennskap.. skal snart møte henne igjen om ikke så altfor, men vet ikke om jeg tør å prøve meg. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Yes, og det er litt skuffende da. Neida, det gjør det jo ikke. Men det virket som om hun var svært fornøyd med daten sin, så ja.. tror ikke jeg tør å prøve meg da. Jeg er alltid så redd for å bli såra, så jeg er flink til å si at jeg kun er ute etter vennskap.. skal snart møte henne igjen om ikke så altfor, men vet ikke om jeg tør å prøve meg. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc Man må ta noen sjangser for å komme noen vei vet du. Å bli såra er ikke noe særlig nei, men altnerativet er vel å bare gå videre men da får du nok henne ihvertfall ikke
Nettinettet Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Hvor mye interesse har du vist henne? For det kan hende hun ville se om hun fikk en reaksjon av deg hvis hun fortalte deg at hun hadde vært på en flott date? Jenter kan gjøre sånt for bekreftelse desverre..
Erazor Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Jeg har snakket mye med en person i det siste, som jeg faktisk trodde at likte meg. Denne personen har snakket til meg så og si hver dag, og det virket som om det var noe i gjerdet. Og for noen timer siden, forteller da dette mennesket meg om en fantastisk date hun nettopp har vært på. Jeg måtte jo bare late som om jeg var glad på hennes vegne. Hvorfor er noen mennesker så falske? Er det normalt å snakke så og si hver dag til en person, virke temmelig interessert i en, for så å fortelle at hun har noen andre? Har jeg gitt feil signaler? Jeg hadde i hvert fall aldri giddet å ta initiativ til å prate med en person så mye, hvis jeg ikke visste at jeg var interessert. Er ganske skuffet.. Og vet at mange av spørsmålene min er vanskelige for noen å svare på.. Trengte bare litt luft. Ps. Jeg er også ei jente, bare så det er sagt Anonymous poster hash: 02b9d...0bc Problemet med å bare anta og tro og tenke og føle er at det ikke er håndfast. å finne ut av om det stemte. Det er ikke unormalt å fortelle noen man snakker med ofte at man har vært på date. Noen er oppriktig interessert i å få venner, og selv om du ikke gidder å prate med med noen du ikke er interessert i, så kan det være at hun ser annerledes på det. Det er lov til å være skuffet. Men det er også viktig å huske på at mange misforståelser kunne ha vært unngått dersom man var litt mer direkte og ikke bare antok ting.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 ts her. Ja dere har rett.. Det går ikke an å anta, eller tro.. men samtidig er det vanskelig å gi såpass mye av seg selv og å være såpass ærlig. Jeg vet at det bare er en sjanse jeg må ta, men det er likevel vanskelig. Og helt ærlig, så er jeg så dum, at jeg får vel bare late som ingenting. Og jeg forstår at hun kan se annerledes på det, det er jo klart altså. og ja, det var temmelig random at hun fortalte det med daten, synes jeg. tror jeg skal ta meg en pause fra hele det skeive miljøet for en stund. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 ts her. Ja dere har rett.. Det går ikke an å anta, eller tro.. men samtidig er det vanskelig å gi såpass mye av seg selv og å være såpass ærlig. Jeg vet at det bare er en sjanse jeg må ta, men det er likevel vanskelig. Og helt ærlig, så er jeg så dum, at jeg får vel bare late som ingenting. Og jeg forstår at hun kan se annerledes på det, det er jo klart altså. og ja, det var temmelig random at hun fortalte det med daten, synes jeg. tror jeg skal ta meg en pause fra hele det skeive miljøet for en stund. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc Jeg synes ikke du skal bare gi opp før du en gang har prøvd :frown: Du har helt rett i at det ikke er særlig enkelt å gi så mye av seg selv og være så direkte som man bør, men det har jo blitt mer og mer akseptert å ta slike ting via for.eks facebookchaten? Det er jo mindre skummelt, så kanskje du rett og slett bare må utfordre deg selv i å spørre henne ut der?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 Jeg synes ikke du skal bare gi opp før du en gang har prøvd :frown: Du har helt rett i at det ikke er særlig enkelt å gi så mye av seg selv og være så direkte som man bør, men det har jo blitt mer og mer akseptert å ta slike ting via for.eks facebookchaten? Det er jo mindre skummelt, så kanskje du rett og slett bare må utfordre deg selv i å spørre henne ut der? Ja, det er sant Jeg kan ikke gi opp. Jeg skal jo møte henne over helgen, så får se hva som skjer da. Kanskje lurt å holde det følelsesmessige litt på avstand til da...? og jeg har virkelig dårlig selvtillit også, og jeg er så dum og redd at, ja.. Anonymous poster hash: 02b9d...0bc
zen Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Tok du insj da, eller ventet du bare på at hun skulle gjøre det? Folk går lei hvis det blir bare prat, tenker du bare er ute etter vennskap og oppfører seg deretter.
Djmalle Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Sikker på at dette ikke bare er noe hun har funnet på, for å gjøre deg sjalu? Jeg tenker i hvertfall at jeg som jente foretrekker at den andre parten (gutt i mitt tilfelle da) skal ta ingiativet til en date, i hvertfall hvis det er slik at jeg er den som hele tiden snakker først. Har du holdt tilbake på ting? Hun kan ha likt deg hun, men trodd du ikke var interessert nok! Håper du kommer med en opptatering om hva som skjer videre, lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå