Gå til innhold

Endelig oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle,

Ville bare ta meg litt tid til å komme med en gladsak! :D

I begynnelsen av mai ble det slutt mellom meg og min samboer over 7 år. Jeg var knust å så ikke bruddet komme. Jeg trodde lenge at jeg aldri skulle finne tilbake til meg selv igjen. Jeg gråt masse å holdt meg for meg selv.

Etter en tid begynte jeg å bli supersosial, fant på ting med venner, dro ut, traff nye venner og utvidet vennekretsen min.

Nå de siste mnd har jeg følt meg så bra! Får komplimenter fra folk rundt meg at jeg er så positiv, sosial og blid for tiden. Og kjenner selv at jeg begynner å bli mer og mer meg selv igjen. Jeg har innsett at bruddet var det beste som kunne skje meg, da jeg nå i ettertid innser at jeg ikke hadde det bra i forholdet.

For noen uker siden møtte jeg en helt utrolig flott mann. Han var med meg hjem og jeg hadde min første ons. Det føltes helt fantastisk! Men det som er enda bedre er at jeg fremdeles har mye kontakt med han. Han gir meg mye oppmerksomhet og behandler meg helt fantastisk!! Nå er det mye sommerfugler i magen og jeg er bestandig spent på om det er han som sender melding når mobilen piper.

Til alle som går gjennom tøffe samlivsbrudd. DET BLIR BEDRE!!! Jeg har vært der selv, der hvor alt bare var svart. Men nå, nå har jeg funnet en mann som bare er helt fantastisk! Nå gjennstår det bare å se hvor dette leder :D Gleder meg til fortsettelsen!

Noen som har liknende erfaringer? :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at han ikke bruker deg?

Anonymous poster hash: 45afe...817
Skrevet

Grattis, gøy når det ordner seg for folk.

• Liker 1
Skrevet

Hold på den tanken til neste brudd....det går også over....osv osv... sånn går nu dagan.... men grattis! Gøy med litt bekreftelse..

Anonymous poster hash: bce02...0e1

Skrevet

Ut i fra hva jeg skriver, hva er det som får deg til å tro at han bruker meg?

Det er helt fantatisk å ha møtt noen som er så ulik min eks. En som faktisk tar vare på meg og bryr seg om meg. Gir meg masse nærhet og kos :)

Skrevet

Ut i fra hva jeg skriver, hva er det som får deg til å tro at han bruker meg?

Det er helt fantatisk å ha møtt noen som er så ulik min eks. En som faktisk tar vare på meg og bryr seg om meg. Gir meg masse nærhet og kos :)

Skjønner heller ikke hva som får noen til å tro at han bruker deg. Det ville jo i såfall være motsatt?

Fortsett å nyt tilværelsen :blomst:

Anonymous poster hash: ba2da...786

Skrevet

Skjønner heller ikke hva som får noen til å tro at han bruker deg. Det ville jo i såfall være motsatt?

Fortsett å nyt tilværelsen :blomst:

Anonymous poster hash: ba2da...786

Takk :blomst:

Det er en herlig følelse å være på "dating" og sommerfugel i magen stadiet etter å ha kommet ut av et så langt forhold :hug:

Skal møte han igjen denne uken, gleder meg masse!

Det eneste jeg var veldig i tvil om i begynnelsen var om han kun var ute etter sex. Men jeg tenker at siden han tar seg tid til å snakke med meg og gå sammen med meg, og slik han oppfører seg så bør det ligge noe mer der.

Virker som at han også er interessert i å bli bedre kjent. :icon_lol:

Jeg tror han er litt sjenert. Eller dvs: Ikke på soverommet da.(der er han helt fantastisk!! :kyss: ) Men når det gjelder å ta initiativ til samtaler osv. Men det kommer seg nå som vi bli bedre kjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...