Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Jeg liker litt forskjelligheter jeg. Det viser at vi er åpne og ikke viser fremmedfrykt. Media holder på ekstremt mye makt når det kommer til samfunnets holdninger, så greit at de bruker den makten til å fremme gode holdninger som inkludering. Selv ser jeg ikke på tv så tenker aldri over det:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker litt forskjelligheter jeg. Det viser at vi er åpne og ikke viser fremmedfrykt. Media holder på ekstremt mye makt når det kommer til samfunnets holdninger, så greit at de bruker den makten til å fremme gode holdninger som inkludering. Selv ser jeg ikke på tv så tenker aldri over det:)

Jadda, la oss få mere indoktrinering, det er jo i det "godes" sak!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å forestille meg et tema som jeg kan være mindre interessert i enn hvem som reklamerer for hva i media. Jeg pleier stort sett å spole forbi reklame hvis jeg har tatt opp et program, eller kanalsurfe hvis jeg ser på noe direkte.

Reklame er en uting, uansett hvordan den ser ut.

• Liker 1
Skrevet

Fra Aftenposten:

Hvis vi for eksempel hadde vist en mann med pakistansk utseende som spiste leverpostei

Ja, det skulle tatt seg ut :danse:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vi trenger flere KFC i Norge, da kunne vi hatt mange reklamer helt uten etniske nordmenn.

Endret av MajorasMaske
Skrevet

Fra Aftenposten:

Hvis vi for eksempel hadde vist en mann med pakistansk utseende som spiste leverpostei

Ja, det skulle tatt seg ut :danse:

Er det ikke svin i leverposteien?

Så ja, det skulle tatt seg ut ;)

Anonymous poster hash: 1340d...0b6

• Liker 3
Skrevet

Vi trenger flere KFC i Norge, da kunne vi hatt mange reklamer helt uten etniske nordmenn.

Jeg tror ikke KFC sin målgruppe er mindre enn 10% av befolkningen. Reklamene sikter til flest mulig og det er fortsatt mange flere av den ene typen enn av den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...