pusefrøken Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Nå har vi stasjonsvogn. Har ett barn. Hundeburet tar halve bagasjerommet (til en hund på 30 kg). Er nå gravid med nr 2, og er på utkikk etter ny bil, så jeg får plass til vogn i tillegg. Jeg ser ikke på det estetiske, jeg ser kun på det praktiske bagasjerommet. Bagasjerommet må være stort! Om evt hundeburet må fjernes for å få plass til barnevogn, hvor skal vi da gjøre av hunden når han skal være med?
markon Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Vi har kjøpt renault espace! Stor nok til alt hvis du tar ut de to bakerste setene! Det er jo en 7-seter.....
Stinelin Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Har sett på SsangYong Rodius, den har diger bagasjeplass, både som 5 og 7 seter. En ting er bagasjeplassen, noe annet er plassen til bakovervendte bilstoler til barna er 4 år. Tar altfor stor plass i vår stasjonsvogn.
markon Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Vi syns touran ble litt liten når man skulle ha stor hund OG barnevogn...
SmallTalk Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 VW Caravelle burde ha god nok plass...
Missy1 Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Vi syns touran ble litt liten når man skulle ha stor hund OG barnevogn... Enig, den har jo ikke plass til en kombivogn engang. Hva med VW Sharan? Den er ganske stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå