Gå til innhold

Utseende, oppførsel og stil; hører du på kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker påjentene som vil klippe seg kort, men ikke gjør det siden kjærestene deres liker langt hår.

Kusinen min som ikke vil kjøpe motorsykkel siden mannen hennes syns motorsykkeldamer er maskuline.

Damer som slanker seg siden mennene deres foretrekker tynne kropper.

Menn som barberer seg siden konene deres liker glattbarberte menn.

Hvordan er det i deres forhold?

:)

Anonymous poster hash: df9e2...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hos oss var det slik at jeg måtte barebere meg fordi hun ville det :/

Hun har vel aldri gjort noe for meg fordi jeg ville det :/ Nå er det endelig slutt :D

Anonymous poster hash: ad061...8e5
  • Liker 2
Skrevet

Vel, hos oss var det slik at jeg måtte barebere meg fordi hun ville det :/ Hun har vel aldri gjort noe for meg fordi jeg ville det :/ Nå er det endelig slutt :D Anonymous poster hash: ad061...8e5

Spurte du henne om å forandre seg da?

Anonymous poster hash: df9e2...ef1

Skrevet

Man skal aldri be noen forandre seg, er ikke sånn at man blir sammen med folk for å ha et oppussingsprosjekt. Da får man heller kjøpe seg en trasha leilighet å pusse opp. Og man skal få gjøre som man vil, og ikke la være å gjøre noe pga en annen person . Man har hvert sitt liv som man kan gjøre det man vil med, ingen skal bestemme noe da. Med mindre det er gode råd folk gir da, som hvis man f.eks har spiseforstyrrelser, osv.

Anonymous poster hash: 25da0...909
Skrevet

Nei, her har mannen aldri gitt uttrykk for at jeg må endre noe på meg. Det samme gjelder andre veien. Eneste jeg har klaget på er håret hans som blir barbert bort(jeg syns han ser bedre ut med LITT hår på hodet ihvertfall) Men der steiler han ;)
Har tidligere vært i et forhold hvor jeg måtte endre mine syn, holdninger og verdier. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: a54b0...0a0
Skrevet

Samboeren min lar skjegg og kroppshår gro fordi jeg foretrekker det, men begge vet at han gjør som han vil. Litt positiv oppmuntring var det eneste som skulle til, og nå tror jeg faktisk at han foretrekker den naturlige stilen sin, om min ;)

• Liker 1
Skrevet

Hos oss har vi faktisk litt regler. Han får ikke lov til å ha bart og til å barbere brystkassa. Han gjør det forøvrig stadig, kun for å erte. Jeg får ikke lov til å klippe meg kort eller å farge håret rødt (selv om jeg tviler det ville blitt noe ramaskrik om jeg gjorde det) Og vi har begge lovet hverandre å ikke forfalle ekstremt kroppsmessig. Jeg kan liksom ikke se at det er noe big deal? Vi har da alle våre preferanser

• Liker 3
Skrevet

Han har så nydelig hår at han må skjønne selv at han ikke skal klippe det kort :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg maser om at han skal barbere seg :-p han maser om å barbere legger... Ender som regel opp med at vi bare gjør det en gang i uka.. Mas funker ikke, mn kompromiss gjør.

Anonymous poster hash: 0e530...217

Skrevet

Jeg hadde nok ikke endret stilen min for henne. Hun kunne jo selvfølgelig påvirket med kleskjøp til bursdager og slikt :P, men jeg vil gå med de klærene osv som jeg er komfortabel med å gå i.

Skrevet (endret)

Han kommenterer bare positive ting og det han gjerne ser mer av, så da gjør jeg gjerne mer av det. Har aldri hørt om noe som trengte forandring annet enn min tendens til å være litt brå på clutchen.

Tilføyelse: jeg har aldri noe å utsette på ham heller, synes han er flott som han er.

Endret av absinthia
Skrevet

Kommer helt an på hva det er... og hvorvidt jeg er enig og føler meg komfortabel med det som foretrekkes.

Synes en kjæreste jeg er penest med mørkt hår, er sjansen større for at jeg beholder håret mørkt. Har i bakhodet hvilke klær og farger han liker på meg når jeg skal pynte meg eller kjøpe noe nytt, og om håret skal være oppsatt eller løst hvis vi skal ut bare vi to. Var sammen med en mann som hadde større interesse for klær enn normalt, som stadig kjøpte med klær til meg når han var i Paris og New York gjennom jobb. Ble overraskende fornøyd og brukte klærne med glede. Synes dessuten det er helt topp å ha med en kjæreste på shopping, så lenge han liker det selv og vet hva som vil kle meg.

De jeg har vært sammen med har stort sett tilpasset seg det jeg foretrekker; klær, farger, frisyre, skjegglengde, interiør, bil, osv. Noen har lagt på seg et par kg fordi jeg ikke synes magre menn er så digg. Det de ikke vil endre eller ha råd om, har jeg selvfølgelig latt ligge. Liker dem jo mer enn nok for den de allerede er :)

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke forstår er folk som mener at å liksom foretrekke mannen glattbarbert, er å ''forandre'' ham. Jeg forstår meg hverken på det synet, eller deler det.

I mitt forhold er det slik at min kjæreste ikke liker at jenter kler seg så utfordrende, så nå dekker jeg meg gjerne mer til. Han liker rett hår, jeg går ofte med de krøllene mine. Han liker meg glattbarbert, men likevel sier han ikke nei takk til meg selv om jeg ikke har shavet meg på 2 uker. Og det samme med ham. Det eneste han ikke får lov til å er å ha osama bin laden skjegg. Det skjer ikke. Også vil han ha langt nok hår til å ha det i hestehale, og jeg har fortalt at jeg ikke liker det, men han får uansett avgjøre selv.

Skrevet

Synes enkelte damer med litt rocka stil kan være temmelig heite, men tar meg selv i å tenke at "hun der kunne jeg ikke vært sammen med, for plutselig har hun utvidet øreflippene sine eller fått en kjempegrell tattovering/piercing". Risikoen for at hun gjør noe jævlig med kroppen sin er altfor stor, og det ville fort blitt helt turn off.

Anonymous poster hash: 4c442...a6a
  • Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg prøver å utrydde v-halsene hans, han ønsker å se meg gå mer i kjole.

Vet ikke om noen av oss får viljen vår :fnise:

Skrevet

Jeg har satt grensen ved "manboobs" - og en periode etter at han sluttet å røyke og hadde gått opp 20 kg, kunne man ane antydningen til det.

Da ble det slankekur gitt!

Skrevet (endret)

Han har ikke sagt noe om hvordan han vil jeg skal gjøre det ene eller andre ang utseende, så har ingenting å føye meg etter. Jeg sier heller ikke noe til han, selvom han godt kunne kjøpt deg andre jeans :P

Endret av Amphitrite
Skrevet

Hmm.. "Mine" menn har vært fornøyd/akseptert alt jeg har gjort med meg og mitt hittil, og blir det aktuelt kommer jeg nok aldri til å føye meg helt for en annen persons ønsker over mitt liv. Har hatt barberingsønsker hos ekser, men de brydde seg ikke i det lange løp. Ellers er det lite.

Anonymous poster hash: 94589...3ca
Gjest Yellowrose
Skrevet

Hvis jeg vil klippe meg kort gjør jeg det, uavhengig av hva mannen min liker! Det er jo en grunn til at han er sammen med akkurat meg ;)

Skrevet

Jeg forandre aldri på noe ved meg selv for han, men hvis vi skal på date blir det fort til at jeg velger hans favorittkjole og har håret løst siden jeg vet han foretrekker det. men til vanlig kler jeg meg akkurat som det passer meg...

Anonymous poster hash: 65d1a...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...