AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg er ny på fb, og har sittet i kveld og gått igjennom personvern og diverse. Jeg har blokkert fire stk, og lurer på følgende: - Jeg har blokkert Line, men jeg og Line har en felles venn, Jens. Jeg legger ut et bilde på tidslinjen min. Jens liker og kommenterer bildet mitt. Vil Line få opp at Jens har likt og kommentert bildet mitt i "live feeden sin". Jeg har en rute øverst til høyre der jeg får opp når vennene mine har likt og kommentert ulike ting, også til folk jeg ikke er venner med. - Jeg er venn med Kari og Trine, men jeg ønsker ikke at Kari skal se bilder og statuser. Kari og Trine er også venner, så vil da Kari se på sin "feed" hvis Trine kommenterer på bilder o.l. som jeg legger ut? Gah, jeg blir gal av alle innstillingene! Kanskje noen av dere vet? Anonymous poster hash: 3840e...b9a
Betty2 Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Hvis du har blokert Line og ikke er venn med henne, så skal ikke hun kunne se dine statuser og bilder, dersom innstillingene på disse er kun venner. Når det gjelder Kari er jeg mer usikker, hvis du har henne som venn på FB, så tror jeg hun har tilgang til å se alt du legge ut og har haket av for at venner kan se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå