Ninakanin Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Må bare spørre... Fikk positiv EL-test på tirsdag kveld og onsdag morgen i forrige uke. På onsdag kveld var ikke EL-test positiv lengre, og slik jeg har forstått det kommer EL 24-48 timer etter positiv test... Så kommer spørsmålet: Pga at jeg var sliten etter å ha reist lenge og kom sent hjem orket jeg/vi ikke sex på onsdag kvelden. Men natt til tirsdag og på tirsdag morgen rakk vi to "grundige" runder... Så da lurer jeg: Er alt håp ute siden vi ikke hadde sex på onsdag og torsdag? Eller kan sæden ha fått slippe inn i livmor og eggledere de to dagene før..? Fant aldri ut når jeg hadde EL-slim, kan ha blandet seg med sæd/ikke kommet denne PP'en..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Må bare spørre... Fikk positiv EL-test på tirsdag kveld og onsdag morgen i forrige uke. På onsdag kveld var ikke EL-test positiv lengre, og slik jeg har forstått det kommer EL 24-48 timer etter positiv test... Så kommer spørsmålet: Pga at jeg var sliten etter å ha reist lenge og kom sent hjem orket jeg/vi ikke sex på onsdag kvelden. Men natt til tirsdag og på tirsdag morgen rakk vi to "grundige" runder... Så da lurer jeg: Er alt håp ute siden vi ikke hadde sex på onsdag og torsdag? Eller kan sæden ha fått slippe inn i livmor og eggledere de to dagene før..? Fant aldri ut når jeg hadde EL-slim, kan ha blandet seg med sæd/ikke kommet denne PP'en.. Det holder det dere har lagt inn aksjer... Husk på at det kan ta opptil 2 år på å bli gravid lykke til Anonymous poster hash: 0bae4...3b0
Ninakanin Skrevet 12. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2013 Det holder det dere har lagt inn aksjer... Husk på at det kan ta opptil 2 år på å bli gravid lykke til Anonymous poster hash: 0bae4...3b0 Takk... Snart ett år siden jeg tok ut spiralen i julegave...sukk! Mistet i mai, så dette er andre runde med prøving og første pp-syklus med el-testing Nærmer seg terminen for den jeg mista, så kjenner vel bare litt av ekstra på det nå...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Må bare spørre... Fikk positiv EL-test på tirsdag kveld og onsdag morgen i forrige uke. På onsdag kveld var ikke EL-test positiv lengre, og slik jeg har forstått det kommer EL 24-48 timer etter positiv test... Så kommer spørsmålet: Pga at jeg var sliten etter å ha reist lenge og kom sent hjem orket jeg/vi ikke sex på onsdag kvelden. Men natt til tirsdag og på tirsdag morgen rakk vi to "grundige" runder... Så da lurer jeg: Er alt håp ute siden vi ikke hadde sex på onsdag og torsdag? Eller kan sæden ha fått slippe inn i livmor og eggledere de to dagene før..? Fant aldri ut når jeg hadde EL-slim, kan ha blandet seg med sæd/ikke kommet denne PP'en..[/quote Jeg syns det høres ut som fornuftige tidspunkter, jeg ;-) Jeg var i en annen del av landet enn min samboer da jeg hadde el, men var på besøk hos han 3, 2 og 1 dag før ;-) Anonymous poster hash: 76cd8...15d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Oi, beklager feilformatert svar, hilsen samme som over.Anonymous poster hash: 76cd8...15d
livelovelaugh Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 God morgen Det høres ut som dere har gjort en bra jobb - så er det bare å krysse fingrene for dere! Det er alltid trist og vondt å miste - jo lengre jo mer utålmodig - samme hos meg Vi får krysse fingrene at november er en snill måned med oss
Ninakanin Skrevet 13. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2013 God morgen Det høres ut som dere har gjort en bra jobb - så er det bare å krysse fingrene for dere! Det er alltid trist og vondt å miste - jo lengre jo mer utålmodig - samme hos meg Vi får krysse fingrene at november er en snill måned med oss Takk <3 Det blir så ekstra sårt når en nær barndomsvenninne har termin en uke før jeg skulle hatt... Så tapet blir så tydelig hele tiden :/ Og så har jeg en venninne til, som er helt overlykkelig nybakt mor og vil gå pp trilletur 24/7... Slipper snart opp for unnskyldninger for å ikke bli med :/ Hadde vært så mye lettere om jeg hadde min egen lille spire å tenke på <3 Men takk for feedback! Da satser jeg på at miljøet var gjestfritt og at sædcellene hans fikk slippe inn dit de skal :)
livelovelaugh Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Takk <3 Det blir så ekstra sårt når en nær barndomsvenninne har termin en uke før jeg skulle hatt... Så tapet blir så tydelig hele tiden :/ Og så har jeg en venninne til, som er helt overlykkelig nybakt mor og vil gå pp trilletur 24/7... Slipper snart opp for unnskyldninger for å ikke bli med :/ Hadde vært så mye lettere om jeg hadde min egen lille spire å tenke på <3 Men takk for feedback! Da satser jeg på at miljøet var gjestfritt og at sædcellene hans fikk slippe inn dit de skal :) Ja, det forstår jeg godt det er ekstra sårt. Man kan prøve å bli glad på deres vegne men det er vanskelig ja, nesten alle mine venner har fått barn så kanskje jeg må gå alene på trilletur. Ikke tenk så mye på det, prøv å sette pris på alt du har nå, en nydelig kjæreste kanskje? Når du får unge - så kommer du til å være i himmelen - gå på trilletur og kose med h*n og være takknemlig :o) Prøv å slappe av - bruk tiden på hobby, trening (det hjelper mye), gjøre det du liker så lenge til magiske ting skjer en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå