Gå til innhold

Hva irriterer deg mest angående deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva blir dere fortalt av andre om dere selv når det kommer til negative eller irriterende personlighetstrekk og vaner hos dere selv?

Mine irriterende vaner og personlighetstrekk:

- Jeg snuser og kan raskt legge brukt snus på bordet, sofalenet og lignende dersom snusboksen er litt for langt unna.

- Jeg takler ikke multitasking så veldig godt og blir veldig stressa og småaggressiv dersom jeg blir forstyrret mens jeg holder på med noe.

- Dersom jeg har bestemt meg for å rengjøre f.eks komfyren, så MÅ jeg gjøre det umiddelbart. Er sikker på at jeg hadde fullført selv om det begynte å brenne ved siden av meg..

- Jeg MÅ pakke ut av alt når jeg kommer hjem, altså bæreposer, sekker, vesker osv. Alt må på sin faste plass. Jeg er ofte dritsulten, men venter med å sette vann på koking eller lignende helt til jeg har fått gjort alt dette andre som jeg egentlig kan gjøre mens jeg venter på at vannet koker, stekeovnen blir varm osv.

- Jeg fikler og klorer mye på sårskorper og slikt. Har hatt noen sår i flere år..

- Jeg dusjer ikke etter sex (Har fått spørsmål om dette fra noen menn, så jeg bare antar at de synes dette er sært eller smålig irriterende). Jeg synes derimot det er merkelig at noen menn har en tendens til å pile i dusjen etter sex..

- Jeg tar nesten aldri telefoner på kveldstid

- Jeg har en tendens til å avbryte andre, snakke over de og slikt, men jeg er bevisst på dette og jobber med meg selv for å forsøke å slutte. Vet at det er en ganske stygg uvane.

Er nok plenty more som kommer etterhvert, men dette var de i farten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg mest om meg selv er at:

- jeg har selektiv mutisme/sosial angst.....

- jeg ikke dusjer etter sex. Er for lat.

- jeg er veldig lat.

- jeg er aaalt for glad i usunne ting.

- jeg HATER å trene.

- jeg er en veldig rotete person.

- jeg ikke tørr å svare på telefonen med mindre det er foreldrene mine, søsknene mine, mormor, eller kjæresten som ringer.

- Jeg ikke hører hva andre sier om jeg holder på med noe annet.

- At jeg pirker sår på leppa mi HVER dag.

- At jeg pirker på såret på hullet i øret hver dag. Får jo aldri gro i fred ):

Anonymous poster hash: b26c3...35a
  • Liker 1
Skrevet

- Glad i mat. Det er ikke et problem i seg selv, problemet er at det er FET og USUNN mat jeg er glad i.

- Lav selvbeherskelse. Prøver å slanke meg, men det går rett i dass, fordi jeg, igjen, er ALT FOR GLAD i søtsaker.

- Liker ikke kroppen min, men alikevel så holder jeg på slik jeg gjør. Hva er galt med meg?! Haha.

- Viser lite følelser, kunne ønske jeg var mer glad i å snakke om følelser, vise dem mot familie og venner som i klemming osv, men jeg blir bare klein av det.

- Alt for påvirket av mitt største idol :))

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg er for stor

Eg er godtesjuk altfor ofte

eg smiler heile tida når eg høre navnet eller ser ein vise person.

Eg lager gryntelyder når eg ler.

Eg gråter av musikkvideoen Story of my life av One Direction.

Eg blir fort forelska

Eg er elendig på å lyge

Gjest Belle âme
Skrevet

- Glad i mat. Det er ikke et problem i seg selv, problemet er at det er FET og USUNN mat jeg er glad i.

- Lav selvbeherskelse. Prøver å slanke meg, men det går rett i dass, fordi jeg, igjen, er ALT FOR GLAD i søtsaker.

- Liker ikke kroppen min, men alikevel så holder jeg på slik jeg gjør. Hva er galt med meg?! Haha.

- Viser lite følelser, kunne ønske jeg var mer glad i å snakke om følelser, vise dem mot familie og venner som i klemming osv, men jeg blir bare klein av det.

- Alt for påvirket av mitt største idol :))

Vi er like :P

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Det jeg irriterer meg mest over ved meg selv er:

- At jeg ofte mangler disiplin til å gjøre ting jeg virkelig ønsker. Som slanking, gode karakterer ol.

- At jeg ofte stapper trynet mitt med mat når jeg ikke burde.

- At jeg banner for mye (prøver å slutte)

- At jeg ofte føler litt smålig misunnelse ovenfor jenter jeg synes er penere enn meg selv.

- At jeg avbryter andre midt i setninger.

- At jeg dreier for mange samtaler inn på noe som handler om meg (føler jeg selv).

Jobber med alle tingene da :laugh:

Skrevet

Jeg irriterer meg over at jeg er altfor snill og at jeg finner meg i altfor mye som jeg burde ha satt en stopper for mye tidligere. Dette er også noe jeg er blitt fortalt av tidligere ekser og øvrige venner og familie.

Jeg er bare altfor snill og godtar det meste inntil det en dag sprekker for meg. :trist:

Anonymous poster hash: 1a629...569
Skrevet

At jeg er så sykt konfliktsky

At jeg er så utrolig redd for sinte folk

At jeg er lat

Anonymous poster hash: aca03...65c

Skrevet

Jeg er verdensmester i å utsette ting.

Eksamenslesing? Neida, det kan fint vente til to minutter før eksamen. Rekke bussen? Det blir ikke morsomt før man må løpe hele veien til busstoppet.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg liker minst ved meg:

At jeg er sjenert.

At jeg tenker nedlatende ting om meg selv.

At jeg er lat for det meste. Er jeg sporty noen dager varer det ikke særlig lenge.

Skrevet

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg er verdensmester i å overtenke og derfor utsetter å svare Mail fra han jeg virkelig har lyst til å gå på date med i morgen, men siden jeg er totalt klønete når det kommer til menn så er jeg redd for å drite meg ut og lar derfor være. *facepalm*

Anonymous poster hash: ca448...0a1

Skrevet

jeg misliker at jeg alltid skal rakke ned på meg selv. Aldri skal kunne være fornøyd med meg selv når jeg har gjort noe bra, begynner straks å pirke på noe som i følge meg selv ikke var så bra.. Blæææ... Prøver å skjerpe meg. Fungerer greit i perioder..

Anonymous poster hash: 0533b...69d
Skrevet

- Konfliktsky

- Stresser for mye med trening og skole.

- Sjenert, ikke så flink til å ta kontakt med andre mennesker

Skrevet

Jeg er verdensmester i å utsette ting.

Eksamenslesing? Neida, det kan fint vente til to minutter før eksamen. Rekke bussen? Det blir ikke morsomt før man må løpe hele veien til busstoppet.

Dette ^

Skrevet (endret)

- At jeg legger ting steder hvor jeg tror jeg finner det lett igjen, men finner det ikke før jeg ikke trenger det.

Endret av Evilposelos
Gjest Herr Heftig
Skrevet

- Jeg er redd for å sette meg mål, og spesielt å dele dem med andre. Den som ikke spiller kan ikke tape.

- Jeg liker veldig få personer. Jeg kan godt komme overens med folk, men det er veldig få folk jeg møter som jeg tenker at jeg har lyst til å bli venn med.

- Bryr meg generelt for lite. Få ting jeg bryr meg om, og de tingene jeg bryr meg om bryr jeg meg ikke så mye om

Skrevet

At jeg er for lat til å gidde å ta tak i tingene som er mest irriterende med meg selv...

Skrevet

At jeg synes det aller meste er kjedelig.

At jeg ler for høyt.

Har ikke lyst til å lære nye ting.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

-At jeg utsetter ting. Kan jo til og med utsette det å stå opp morgenen, sånn at jeg ofte er for sen til alt mulig.

-Skulle ønske at jeg ikke alltid var så sjenert. Tar så utrolig lang tid for meg å åpne meg.

-At jeg har tendens til å være altfor negativ. Suger til meg all negativitet. Jobber med saken.

-At jeg noen ganger har så følelser. Det kan jo være positivt og, men jeg er sånn som kan gråte både når jeg er glad, sint og trist.

-At jeg syns det er vanskelig å finne motivasjon til ting jeg syns er kjedelig, men som må gjøres. Sånn som trening og husarbeid. Må tvinge meg selv til å gjøre det.

-At jeg er litt for glad i mat.

-At jeg kan bli så oppslukt i noe, jobb eller studier, at jeg glemmer å ta vare på meg selv. Glemmer å spise og ta en pause. Bare tenker "må bli ferdig" og ser hele tiden ting som må gjøres så da kan jeg ikke sette meg ned.

-At jeg bryr meg litt for mye om hva andre mener om meg. Jobber med det også.

Er mer, men jeg er ganske så klar over alle mine negative sider. Ikke alle er like lett å forandre på, men men.

Skrevet

- Jeg har angst, vil få den BORT, NÅ.

- Er kanskje litt for bestemt..

- Laat for tiden

- Skulle ønske jeg var mer matglad..

- Jeg er for snill og bryr meg for mye noen ganger. (dumsnill)

- Bryr meg alt for mye om å ha brunfarge.. Soler meg for mye

Anonymous poster hash: fc2af...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...