AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Sendte sms til en mann jeg holder på med. Har ikke fått svar og dette er snart 10 timer siden. See han har vært aktiv på snapchat..Anonymous poster hash: 34b6a...a82
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 dårlig tegn. Anonymous poster hash: cd90a...651 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Eller at han spiller viktig. Hvis det er tilfelle er han IKKE noe å satse på. Anonymous poster hash: b600a...2ed
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Sendte sms til en mann jeg holder på med. Har ikke fått svar og dette er snart 10 timer siden. See han har vært aktiv på snapchat..Anonymous poster hash: 34b6a...a82 Han jeg holder på er sånn, han kan bruke et døgn på å svare selv om jeg ser at han har sett meldingen.. Jeg har bare blitt vant til det, jeg ser jo at han er interessert når vi møtes Anonymous poster hash: d8b3e...4a3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Han jeg holder på er sånn, han kan bruke et døgn på å svare selv om jeg ser at han har sett meldingen.. Jeg har bare blitt vant til det, jeg ser jo at han er interessert når vi møtes Anonymous poster hash: d8b3e...4a3 Det kalles å lure seg selv Anonymous poster hash: b600a...2ed
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Det kalles å lure seg selv Anonymous poster hash: b600a...2ed Jasså, og hva vet du om det? Anonymous poster hash: d8b3e...4a3
Snupi Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Jasså, og hva vet du om det? Anonymous poster hash: d8b3e...4a3 Jeg vet ikke sikkert men tenker meg det, siden han viser størst interesse når dere møtes Men det trenger selvfølgelig ikke å være slik....
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Jeg vet ikke sikkert men tenker meg det, siden han viser størst interesse når dere møtes Men det trenger selvfølgelig ikke å være slik.... Det er vel bedre at han viser størst interesse når vi møtes? Folk er forskjellige, og for min del trenger han ikke å svare umiddelbart på "uviktige" meldinger, så lenge han svarer på telefon eller sms om tid og sted osv. relativt fort, og andre viktige ting. Og tar initiativ til å møtes. Jeg vil ikke ha en mann som sitter klistret til mobilen og svarer meg umiddelbart, men som ikke er tilstede når vi møtes.. Anonymous poster hash: d8b3e...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå