Gå til innhold

Spørsmål til dere på sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Stemmer det at alle jenter får så utrolig masse mld? Jeg får ikke det, og de jeg får ifra er ikke min type i det hele tatt.

2. Har dere inntrykk av at det er noen typer gutter som tar initiativ mer enn andre? Jeg får litt negativt inntrykk av de som tar kontakt med meg, så jeg lurer på om det er meg og min profil det er "noe galt" med, eller om andre jenter opplever det samme? (For å si det rett ut, jeg får en del mld/hjerter fra veldig lite kjekke gutter (nå vet jeg at jeg er overfladisk), eller de med veldig tom eller veldig rar profil).

3. Siden jeg tydeligvis ikke får respons fra de jeg ønsker å få respons fra, bør jeg vel kanskje ta kontakt selv. Hva pleier dere skrive til gutter i første mld på nettdating?

4. De jeg kan tenke meg å kanskje ta kontakt med har kanskje vært inne profilen min først. Da begynner jeg å tenke "han har vært inne på min profil, han har ikke gitt noe respons, da er han ikke interessert, da trenger jeg ikke ta kontakt med han". Men så gjør jo jeg det samme tilbake igjen.... Huff, jeg trenger vel bare at noen forteller meg at det ikke er så skummelt som jeg tror... Finnes det gutter på sukker som også bare venter på at noen skal ta kontakt?

Anonymous poster hash: af518...acd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nei. Jeg hadde det akkurat som deg.

2. Det er noen som sender ut til alle. Merker fort om de er interessert i meg eller bare hvilken helst dame. Det er flest av de useriøse, men bare overse dem. Det finnes mange gode mennesker også.

3. Jeg har veldig god erfaring med å ta kontakt selv. Som regel kommenterer jeg på noe jeg liker i profilen.

4. Min nåværende kjæreste var innom meg uten å skrive! Jeg skrev til ham og det gikk jo bra. :rodmer:

Anonymous poster hash: 2dd41...952
Skrevet

1. Jeg får ikke meldinger hver dag, heller ikke hver uke. Men typ tre-fire ganger i mnd. Jeg får oftere "han er interessert" varsler (da har han trykket på det gule hjertet). Kanskje gjennomsnitt to ganger i uka. Var mye mer liv når jeg nettopp hadde meldt meg inn, men nå har jeg vært der i to mnd ish og aktiviteten er blitt litt mindre.

2. Jeg får mange mld av menn som absolutt ikke er min type. Men noen ganger er jeg "heldig" når det er en ganske kjekk/søt mann som også virker som min type som sier hei. Men det skjer ikke ofte nok :P

3. Jeg har lagt merke til at et par menn har gått inn på profilen min flere ganger, gjerne daglig. Samme menn liksom. Og mange av de er ganske kjekke og virker interessante, men nesten ingen hører fra seg. Da hender det jeg trykker "er nysgjerrig" hjertet eller så sier jeg hei.

4. Min erfaring med å ta kontakt med menn har så langt vært helt grei. Noen menn har ikke svart meg mens andre har gjort det, men så langt har jeg bare snakket ordentlig med tre stk. Altså flere enn tre-fire mld og det har likosm vart i noen dager. Bare noen dager etter at jeg meldte meg inn (eller kanskje til og med samme dagen, husker ikke helt) så var det en ganske kjekk mann som sa hei til meg. Vi har pratet siden og møtt hverandre to ganger. Jeg liker han godt og håper vi møtes flere ganger. :)

Det er bare å prøve seg fram. Ikke vær så redd, de fleste er hyggelige enten de er intr eller ikke :)

Anonymous poster hash: 42973...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...