Gå til innhold

Ulykkelig i forholdet men klarer ikke å bryte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år, gikk fra mannen til mine barn når jeg var 30. Var singel i de 4 første årene, og så siden har det vært et par korte forhold som jeg har avsluttet fordi det ikke var det helt store.

Nå er jeg i et forhold med en mann jeg traff for 3 år siden. Her har vært mye frem og tilbake, mest fordi han ikke hadde riktige følelser for meg..noe jeg merket på mange måter merket, og stakk..men havnet alltid tilbake på hans oppfordring. Nå er vi samboerer, men det føles fortsatt ikke bra. Av og ulike grunner føler jeg meg ikke som et førstevalg (f.eks. hans lenge manglende følelser).

Men jeg sliter med å bryte, fordi jeg er redd å havne alene resten av livet, fordi jeg vet at det er vanskelig å finne en mann, fordi han her kanskje er grei nok og det beste jeg kan få, fordi jeg vet jeg kommer til å føle meg ensom...men aller mest redd for hvordan fremtiden skal bli..

Anonymous poster hash: 6afbb...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne tryggheten i deg selv og først da kan du ha et forhold med en mann. Jeg er blitt nysingel, og om nødvendig blir jeg alene resten av mitt liv for å ta vare på meg selv.

Anonymous poster hash: a5811...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...