Gå til innhold

Dating...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en fantastisk fyr fra nettet, og klarer ikke å få han ut av hodet mitt. Vi har møttes en gang, og har hatt kontakt etterpå, begge har gitt uttrykk for at det er ønskelig med videre kontakt.

Det går 1-2 dager mellom hver gang vi skrives, og det er helt greit. Tenker å foreslå et nytt møte snart om ikke han gjør det først da...

Uansett, var inne på nettstedet en tur, mest fordi jeg kjedet meg hjemme nå, og ser at han har vært pålogget i dag.

Vet at spørsmålet er skikkelig teit, og hadde aldri trodd jeg skulle lure på det, men er det et dårlig tegn..?? Vet at jeg var inne selv også, men kanskje menn tenker annerledes..?

Anonymous poster hash: 50766...789
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis og i hvert fall ikke etter bare ett møte. Du må lære å stresse ned hvis du skal drive med nettdating. ;)

Anonymous poster hash: c79f6...5e5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleier selv å være pålogget hele tiden, men det er fordi pcen ofte er på sleep eller jeg gjør noe annet. Det er jo ikke sånn at jeg tilbringer livet mitt der, så bare fordi han var pålogget betyr det ikke nødvendigvis at han brukte nettsiden.

Anonymous poster hash: 0f0ba...735

Skrevet (endret)

Kanskje han også kjedet seg? Du har jo tross alt vært pålogga du også ;)

Dessuten har dere bare vært på en date, personlig ville jeg nok ikke logget på, men jeg ser heller ikke problemet når det dere har ikke er seriøst enda.

Endret av Inwe
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...