Blåmor Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Hei alle sammen! For en gangs skyld er jeg tidlig ute med julegaveplanlegging, men sliter litt med enkelte. Vi har pleid å gi gaver til barn av vennepar (er også faddere for to av dem), men vi prøver likevel å holde det på et rimelig nivå prismessig. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til noe som ikke er så dyrt? Det er barn på 11 mnd, 3, 5, 7 og 13. I fjor sydde jeg luer og vimpelrekker til dem, men i år aner jeg ikke hva jeg skal finne på. Våre barn fikk klær og leker i fjor. Gode tips mottas med takk
Pialill Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Jeg har kjøpt noe ullundertøy. Funker fint til de minste, som ikke blir skuffet over å få klær i gaver og foreldrene blir veldig glad for noe praktisk! Ungene får nok leker
Stellamor Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Enig i at ullundertøy er supre gaver for de som enda ikke blir skuffet over det jeg bestilte akkurat masse ulltøy til barn i familien min på nettet. Følger en nettbutikk på facebook som har gitt ut rabattkoden "facebook" som gav 20%... småungene heter den. Til de litt eldre kan det være fint med noe fine tegnesaker, spill eller lego/duplo. Finnes en del sånt på smartclub nå faktisk som ikke er så dyrt. Hyggelig at de får noe de kan holde på med i romjulen..
Serafina. Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 De tre i midten kan dere gi en opplevelse, som kino eller noe annet som ikke koster all verden. Det er ofte hyggelig å finne på noe og barna får som regel massevis av leker. Babyen kan få noen klær, eller kanskje foreldrene har forslag til noe praktisk den trenger. Den store på 13, er det jente eller gutt? Hvis det er jente er vel sminke som lipgloss, mascara, smykke etc glimrende gaver. Gutter er litt vanskligere må jeg innrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå