Gå til innhold

Beste forandring-investering dere har gjort i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det å få inn skyvedørsgarerobe. Veldig stor en. Skjønner ikke hvordan vi fikk plassert ting og klær før.

Så fikk vi delt av stue-kjøkken med vegg og skyvedør med glass. Åpen løsning liker eg ikke. Den beste vifte tar ikke bort matlukt. Måtte rydde hele tiden, slik at vi ikke satt å så på det fra stuen.

Kastet ut tørketrommelen. Fått klessnorer under tak ute.Tørker klær fortere enn i trommel, selv på vinter.

Anonymous poster hash: d1b73...a83
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leie inn noen som malte den trehvite trappen hvit. Skikkelig stor forskjell. Bytte ut knotter på alle skap på kjøkkenet og begge bad.

Skrevet

Bytte ut toalettet fra vanlig type til vegghengt, samt flislegge på gulvet på toalettrommet.

Skrevet

Åpne opp mellom kjøkken og stue (delvis åpen løsning) og gjort kjøkkenet litt mindre til fordel for et dobbelt så stort bad.

Og maler for å sparkle og male tak og vegger (i gips).

Skrevet

Vi kjøpte leilighet i nybygg, og jeg er veldig glad for at vi valgte å prioritere gulvet såpass mye som vi gjorde. Jeg ønsket et nøytralt, men likevel vakkert gulv som ikke var hvitt (elsker egentlig hvite tregulv, men de er over alt nå). Resultatet ble parkett i ulike grånyanser, og resultatet er superfint. Tror faktisk ikke jeg har sett denne type parkett før, og vi får stadig spørsmål om hvilket gulv det er. :)

Også veldig fornøyd med at vi brukte mye tid på å se på rommene som en del av en helhet; slik at flisvalg, fargevalg og, ja, i det hele tatt det meste har en rød tråd. Det gir leiligheten bedre flyt.

Gjest Conradine
Skrevet
  • Walk-in closet var en drøm å få
  • Skikkelig innredning på vaskerom
  • Stekeovn i høyskap
  • Pyrolyse stekeovnen (helt genialt)
  • Innebygd kaffemaskin (sparer benkeplass)
  • Corian benkeplate
  • Kott under trappen
  • Vegghengte toaletter
Skrevet

Oppussing av kjøkken og bad.

Nye gulv i alle rom,bortsett fra boden og min datters rom.

Bygge ut leiligheten med noen kvadratmeter,så vi fikk 2 soverom og en ny gang.

Skrevet

Stråleovn på badet! Et must siden varmekablene viste seg å bare trekke 250 watt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...