Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Er det bare jeg som ikke kommer inn på strawberry i dag?
~sikka~ Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Spørs hva du mener med "komme inn" . Jeg får opp siden hvis jeg går på http://www.strawberrynet.com/ hvis det er det du lurer på.
Gjest anneline Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Ingen av knappene på strawberrynet fungerer hvis jeg går inn via kvinneguiden eller hvis jeg prøver meg på www.strawberrynet.com. Jeg må gå inn via en annen affiliate-side for å få navigert i det hele tatt. Bruker opera og regner kanskje med at det er problemet?
Gjest anneline Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Kommer inn men knappene virker ikke, så det er sikkert noe java opera problem som ligger på min maskin da. Skal se om jeg ikke får løst problemet når det blir dårligere vær...Har oppdaget at jeg kommer inn via denne siden hvis jeg bruker linkene helt til høyre som f.eks 'cosmetic parfume index', så hvis jeg bestiller noe i nærmeste fremtid skal jeg gjøre det på denne måten for at kvinneguiden får litt av kaka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå