Enyya Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Dette er en vanskelig situasjon. Ble slutt mellom meg og faren til min sønn for 3 år siden. Vi hadde da vært sammen i 8 år. Etter en del uvennskap og krangel om samvær med sønnen vår i starten gikk det etter hvert over til å bli et godt samarbeid og vi fikk et godt vennskap. Jeg ser på han nå som en slags storebror og god venn. Men problemet er at han nå sier at han savner meg og vil at vi blir sammen igjen og får flere barn sammen. Så er tydelig at jeg ikke bare er en venn for han. Men vi har begge nye samboere og for min del så elsker jeg min nåværende samboer og vil være med han. Det jeg frykter er at hvis jeg avslår han på feil måte så mister vi det gode samarbeidet. Og det føles nesten som om jeg lyver for min samboer, da han er så glad for at jeg og min eks samarbeider så godt og reiser på skolearrangementer og fotballkamper sammen. Burde jeg si noe til han om dette? Uff dette er en skikkelig røre og vil verken miste det gode samarbeidet og vennskapet med barnefar eller samboeren min.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hvis du er opptatt, så kan dere ikke være sammen. Men det er jo kjempebra for sønnen din at dere har et sånt forhold! Anonymous poster hash: a6991...e10
Enyya Skrevet 12. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2013 Men burde jeg si ifra til samboeren min at min eks har disse følelsene? Og risikerer at han ikke vil at vi skal kunne gjøre felles ting med vår sønn lenger? Og hvordan avslå på en måte slik at jeg og min eks ikke mister vennskapet?
ViljaH Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Hyggelig av deg å tilby, jeg setter veldig stor pris på deg også, at vi har både et godt vennskap og samarbeider så godt til beste for vår sønn. Men mine romantiske interesser går mot min samboer, jeg ønsker å være med ham. Vær litt diplomat, anerkjenn ham og hans følelser, vektlegg det gode i forholdet dere har, ikke dra på for mye omkring forholdet til din samboer hold det konkret og enkelt, ikke Jeg ELSKER Ivar over alt på joooord!!! Da kan det bli kleint i deres forhold. Ikke si noe til din samboer, han trenger ikke føle seg usikker og uggen når det ikke er grunn til det. 1
frøkenkoz Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du og kjæresten din ike drar å ser sønnen din spille forball ? Vell og bra at folk samarbeider men man trenger liksom ikke henge rundt hverandre hele tiden.kanskje du har gitt han falske forhåpninger ?? Endret 12. november 2013 av frøkenkoz
Enyya Skrevet 12. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du og kjæresten din ike drar å ser sønnen din spille forball ? Vell og bra at folk samarbeider men man trenger liksom ikke henge rundt hverandre hele tiden.kanskje du har gitt han falske forhåpninger ??[/quote Fordi vi begge ønsker å se han spille kamp? Er det så rart? Hender ofte at ny samboer på begge sider og stesøsken på begge sider også er med og ser. Er det rart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå