AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg skal poste en meld på i en gruppe, har lagt merke til før at den havner på veggen til venner/familie jeg har på ventelisten min uten at de er medlemmer i den aktuelle gruppen. Går det ann å unngå at alle ser hva jeg poster? (bare medlemmer i gruppa altså) Anonymous poster hash: 34ff1...7e7
skyflakes Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Meldinger du skriver i gruppa havner på veggen hos noen andre? Gjør gruppa om til hemmelig, da kan man ikke se hvem som er medlemmer og hva som postes der
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Meldinger du skriver i gruppa havner på veggen hos noen andre? Gjør gruppa om til hemmelig, da kan man ikke se hvem som er medlemmer og hva som postes der Det er ikke jeg som har laget gruppen :-/ Anonymous poster hash: 34ff1...7e7
Sugar&Spice Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det er ikke det at det hun skriver i gruppen havner på veggen til andre, det er vel det at den KAN havne i news feeden hos andre. Jeg ser ofte et en venninne har kommentert på feks ett bilde til en person jeg ikke kjenner. Det gjør meg litt mer kritisk til hva jeg skriver! Men for å svare på spørsmålet ditt: jeg er litt usikker. Men om du prøver å trykke på den lille "knappen" hvor man kan stille inn hvem som ser svaret ditt kan du vel sjekke om det går ann å velge "kun medlemmer av gruppen kan lese dette" eller liknende...
skyflakes Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Det er ikke jeg som har laget gruppen :-/Anonymous poster hash: 34ff1...7e7 Da kan du be den som laget gruppen gjøre deg til administrator (?), eller be den personen om å sette gruppen som hemmelig.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Da kan du be den som laget gruppen gjøre deg til administrator (?), eller be den personen om å sette gruppen som hemmelig. Dette er en kjøp-salg side. Jeg kjenner ikke personen som at laget gruppen. Prøvde å se på den knappen hvor man kan velge vare venner osv, men sto ingenting om bare de i gruppenAnonymous poster hash: 34ff1...7e7
Pearl2.0 Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Dette er en kjøp-salg side. Jeg kjenner ikke personen som at laget gruppen. Prøvde å se på den knappen hvor man kan velge vare venner osv, men sto ingenting om bare de i gruppenAnonymous poster hash: 34ff1...7e7 Aha, ja slike popper opp hos meg også fra tid til annen. Disse gruppene skal vel ikke være hemmelige, men åpne for alle. Hvis du publiserer noe i en sånn tråd vil det nok dukke opp på newsfeeden til de som ofte er i kontakt med deg på face ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå