Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den i dag og den er bare så utrolig fin! Føler meg virkelig fresh og glamorøs når jeg har den på!

Noen som har prøvd de andre skyggene og har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg ett sånt "The beach collection" kit, med fire glimmer: Tan Lines, Bare Skin, In The Buff, og Nude Beach. Er kjempe fornøyd, fine naturlige farger. Kan brukes tørr og våt, på kroppen, i håret(med gelè), osv. Det eneste negative er at jeg må fylle litt på fargen utover dagen... Men det går greit.. :)

Skrevet

Hmm.. Jeg har hatt min på siden i går kveld (jeg vet, dårlig hudpleier som ikke fjerner sminken om kvelden) og den sitter enda.

Skrevet

Hei :-)

Hvor får man kjøpt dette merket?

Gjest Ethereal
Skrevet

Du får kjøpt det hos endel hudpleiere, og på enkelte nettsteder; som for eksempel hos Essential Dayspa.

BTW: jeg har fortsatt lyst til å prøve ut foundation, men må nok vente til jeg kommer hjem så jeg får hjelp til å finne riktig farge. Jeg har en anelse om at enten 2.3 eller 3 kan passe meg og min middels mørke hud. Starie?

Spørsmål 2: er foundationen veldig dekkende, eller kan jeg legge den veldig tynt, som et pudder?

Skrevet
Du får kjøpt det hos endel hudpleiere, og på enkelte nettsteder; som for eksempel hos Essential Dayspa.

Hos hudpleiere koster skyggene 195-200kr, mens på Essential Dayspa får du dem til litt over 150kr inklundert frakt.

BTW: jeg har fortsatt lyst til å prøve ut foundation, men må nok vente til jeg kommer hjem så jeg får hjelp til å finne riktig farge. Jeg har en anelse om at enten 2.3 eller 3 kan passe meg og min middels mørke hud. Starie? Det hørest ganske riktig ut ja, men det er vanskelig å si uten å se fargen på deg.

Spørsmål 2: er foundationen veldig dekkende, eller kan jeg legge den veldig tynt, som et pudder? Det kan man egentlig bestemme selv, alt etter hvor mye man påfører og hvilken børste man bruker.

Gjest Ethereal
Skrevet

Tusen takk, Starie!

Jeg skal få testet ut dette så snart jeg kommer hjem! Huden min er helt fin (MD Facial Cream under kremen har tatt bort all flassing og tørrhet), bortsett fra litt mørke ringer under øynene, så derfor liker jeg ikke å dekke den til for mye. Normalt sett bruker jeg løst pudder og litt concealer.

Skrevet
Tusen takk, Starie!

Jeg skal få testet ut dette så snart jeg kommer hjem! Huden min er helt fin (MD Facial Cream under kremen har tatt bort all flassing og tørrhet), bortsett fra litt mørke ringer under øynene, så derfor liker jeg ikke å dekke den til for mye. Normalt sett bruker jeg løst pudder og litt concealer.

Så bra at huden din er i orden! Jeg liker denne sminken veldig godt jeg, og bare jeg får jobbet litt igjen skal jeg handle inn :D Nå er jeg så heldig også at jeg får 35%rabatt på produktene i salong, så for meg lønner det seg ikke å bruke nettet en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...