AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg går ikke ned i vekt selv om jeg prøver. Trener cirka fire dager i uka og spiser rundt 1400-1500 kcal om dagen. Har veid det samme i flere måneder nå og det er irriterende. Jeg er slank og sunn og vil bare ned i tre kilogram i vekt (og ikke mer enn det), altså ikke så mye. Forstår ikke at jeg ikke klarer å gå ned til idealvekten min. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 585b4...79a
Inapina Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Jeg er i samme situasjon. Du bør dra til legen din og spørre om blodprøve ang thyroidea (stoffskifte) og andre hormoner som kan stanse forbrenningen din! Ønsker deg lykke til, husk å kos deg og ikke henge deg så mye opp i det, selvom det er vanskelig ^^ har du søtsug og ønsker litt energi vil jeg anbefale chili forte !
Gjest Grapefrukt Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 (endret) Samme som meg da Jeg går ned i vekt ved å slutte helt å spise tilsatt sukker og sukker, salt, karbohydrater, gluten og ris/pasta/poteter og alt av drikke utenom vann. Jeg bare øker mengden proteiner og sunt fett. Da pleier jeg å gå ned ganske raskt. Driver med det nå. Altså baser hele kostholdet ditt på proteiner og sunt fett (fra naturlige kilder) og spe på med masse vann og grønnsaker. Ikke spis så mye frukt, eller velg frukt som har lavt fruktsukker f.eks honningmelon. Spiser 1300 kalorier per dag og har igjen ca samme kg å gå ned som deg. Edit: Kutt kraftig ned på alkohol også. Endret 12. november 2013 av Grapefrukt 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg er i samme situasjon. Du bør dra til legen din og spørre om blodprøve ang thyroidea (stoffskifte) og andre hormoner som kan stanse forbrenningen din! Ønsker deg lykke til, husk å kos deg og ikke henge deg så mye opp i det, selvom det er vanskelig ^^ har du søtsug og ønsker litt energi vil jeg anbefale chili forte ! Kanskje jeg skulle gjøre det. Har ikke hatt noen problemer med å gå i vekt før, men nå har vekten stagnert og vil absolutt ikke gå ned mer, utrolig frustrerende ettersom det bare er snakk om tre kilogram jeg vil miste. Prøver å ikke henge meg opp i det, spiser like mye, men prøver å trene litt hardere. Hva er forresten "chili forte"? Aldri hørt om Anonymous poster hash: 585b4...79a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Samme som meg da Jeg går ned i vekt ved å slutte helt å spise tilsatt sukker og sukker, salt, karbohydrater, gluten og ris/pasta/poteter og alt av drikke utenom vann. Jeg bare øker mengden proteiner og sunt fett. Da pleier jeg å gå ned ganske raskt. Driver med det nå. Altså baser hele kostholdet ditt på proteiner og sunt fett (fra naturlige kilder) og spe på med masse vann og grønnsaker. Ikke spis så mye frukt, eller velg frukt som har lavt fruktsukker f.eks honningmelon. Spiser 1300 kalorier per dag og har igjen ca samme kg å gå ned som deg. Edit: Kutt kraftig ned på alkohol også. Jeg har sluttet å drikke væske med tilsatt sukker (eller sukker i det hele tatt), spiser lite salt (litt saltede nøtter i blant) og poteter, ris og pasta spiser jeg ikke i det hele tatt. Spiser svært grovt brød da, 1 gang om dagen. Alkohol drikker jeg svært sjelden, bare et par ganger i året. Kanskje jeg skal kutte ned på kaloriene litt og få i meg 1300 kcal per dag, selv om det virker litt lite. Er for øvrig normalvektig, men vil miste de siste kiloene for å oppnå idealvekten. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 585b4...79a
Gjest Grapefrukt Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg har sluttet å drikke væske med tilsatt sukker (eller sukker i det hele tatt), spiser lite salt (litt saltede nøtter i blant) og poteter, ris og pasta spiser jeg ikke i det hele tatt. Spiser svært grovt brød da, 1 gang om dagen. Alkohol drikker jeg svært sjelden, bare et par ganger i året. Kanskje jeg skal kutte ned på kaloriene litt og få i meg 1300 kcal per dag, selv om det virker litt lite. Er for øvrig normalvektig, men vil miste de siste kiloene for å oppnå idealvekten. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 585b4...79a Glemte å nevne at jeg spiser 1300 kalorier fordi jeg ikke for lov til å trene før januar 2014. Når jeg begynner å trene kommer jeg nok til å ligge på 1500. Er bare at hverdagen min er ganske rolig så derfor kan jeg gå så lavt. Også er jeg normalvektig som deg og da krever det litt ekstra med innsats for å svi av kiloene. Er også idealvekten jeg er ute etter og har bare igjen 3 kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå