AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg gjør utrolig mye for han, når han sier at han skal komme hit, så planlegger jeg dagen min ut i fra det. Men forrige uke så jeg han i 2 timer hele uka, og har ikke sett han denne uka enda. Han sa han skulle komme i dag, men han kommer ikke. Telefonen hans er ødelagt og han nekter å kjøpe ny, så får ikke tak i han heller. Vi bor 30 min unna hverandre om det har noe å si (samme kommune altså) Jeg synes at det er skikkelig dårlig gjort og at han ikke har respekt for min tid, og jeg synes at han må si fra om det skjer noe sånn at han ikke kommer (han kan sende mld over facebook) sånn at jeg kan finne på andre ting. Jeg får så vondt inni meg når han holder på sånn. Jeg vet han er glad i meg, men jeg takler ikke dette. Fortsetter det så må jeg bare slå opp selv om han er en fantastisk fyr, for det ødelegger så mye for meg. Jeg er vel ekstra sensitiv fordi jeg ble dårlig behandlet og voldtatt i mitt forrige forhold (som var mitt første forhold) og dette har jeg ikke sagt enda, fordi jeg ikke får satt meg ned og prate med han siden jeg aldri ser han. Det er bare at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å få han til å forstå at det gjør vondt når han oppfører seg sånn ovenfor meg. Han har tidligere sagt at han skal bli flinkere å ta kontakt med meg (han sier også at han er sånn med alle), men det har ikke skjedd noe. Noen råd? Anonymous poster hash: baaa1...6cb
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hadde han vært veldig interessert hadde du sett han mer..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Hadde han vært veldig interessert hadde du sett han mer.. Er det jeg tenker jeg også, men han sier at han bare har mye å gjøre. Før så jeg han 2-5 dager i uka. Anonymous poster hash: baaa1...6cb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Har hatt det likedan. Det dreide seg aldri om et forhold, det var bare sex. Og han jobba masse, alltid travel. Egentlig står det på interesse; den genuine interessen var bare ikke der... Du får bare begynne å glemme han, tror jeg... Anonymous poster hash: 2f945...21a
Gjest Coolaid Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Dere ønske ulike ting ut av forholdet. Det jeg leser er at det kun er dårlige grunner til at dere ikke er mer sammen. Men det ønsker han ikke. Alle kan fikse seg en telefon i dag. Snakk sammen og finn ut om dere ønsker det samme. Dersom det ikke er forenelig så er det ikke meningen at dere skal holde sammen. Kjæresten din oppfører seg slik fordi du lar han. Dette passer han kjempebra
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Har hatt det likedan. Det dreide seg aldri om et forhold, det var bare sex. Og han jobba masse, alltid travel. Egentlig står det på interesse; den genuine interessen var bare ikke der... Du får bare begynne å glemme han, tror jeg... Anonymous poster hash: 2f945...21a Med oss handler det ihvertfall ikke om sex da, og det kan jeg garantere Jeg VET han er glad i meg og når han er her så vil han aldri dra, og vi har god kommunikasjon når han er her, men når vi ikke er sammen så er han skikkelig dårlig på å kommunisere, og det sårer meg. -TS Anonymous poster hash: baaa1...6cb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Dere ønske ulike ting ut av forholdet. Det jeg leser er at det kun er dårlige grunner til at dere ikke er mer sammen. Men det ønsker han ikke. Alle kan fikse seg en telefon i dag. Snakk sammen og finn ut om dere ønsker det samme. Dersom det ikke er forenelig så er det ikke meningen at dere skal holde sammen. Kjæresten din oppfører seg slik fordi du lar han. Dette passer han kjempebra Han vil ha et forhold med meg, og han prater mye om når vi skal til syden sammen osv. Ja, men jeg skal slutte å la han oppføre seg sånn mot meg nå. Jeg har sagt at han må få seg ny telefon flere ganger, men han vil ikke fordi den funker om han tar ut batteri og simkort sier han, men det hjelper ikke når det ikke går an å få tak i han. -TS Anonymous poster hash: baaa1...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå