Gå til innhold

Trene bort hofter?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! jeg er ikke tykk, ganske vanlig, men har hofter som irriterer meg og som liksom henger utenfor stramme bukser.. Finnes det øvelser som kan stramme opp området her, ryggen og midjen, øvelser som virkelig hjelper mot "flesk" på hoftene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Nei, det håper jeg da ikke... (du vil vel helst beholde hoftene dine, vil jeg tro).

Men alvorlig: det eneste som nok kan hjelpe, er å trene fornuftig, både kondisjon og utholdenhet, slik at du minsker fettprosenten din i forhold til muskelvevl. Punktslanking GÅR IKKE AN!!!

Skrevet

Buksemodeller som gir ikke-tykke-mennesker valker er feil og svært lite kledelig.

Gjest 1111
Skrevet

Tror heller du skal bytte ut buksa. hørest ut som det er den det er noe galt i, og ikke deg :-) hofter er normalt og noe du nesten må finne deg i.

Skrevet

Bare finn deg en buksemodell som passer kvinnelige hofter.

Jeg må også gjøre en liten innsats for å finne noe som sitter bra, men jeg vet at det er pga modellen og fasongen på buksa - og ikke fordi det er noe galt med mine hofter.

Det håper jeg du også forstår.

Gjest Anonymous
Skrevet

klart jeg forstår det handler mye om buksemodellen når det gjelder om hoftene henger utenfor eller ikke.. jeg bare spurte etter øvelser som kan stramme opp litt slappe områder, og resultere i litt mindre "fleskete" hofter. Skal vel være glad jeg har kvinnelige former, og ikke ser ut som en av de supertynne modellene som nesten har guttekropper..

Får satse på generell trening, og håpe jeg får strammet opp litt. ønsker å gå ned 4 kg før sommeren

Gjest GreenSky
Skrevet

Store hofter er fint! Du har kvinnelige former, og det er vakkert! Vær stolt av det, du! :-)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Har du ikke hofter ser du gutten ut

Gjest Vega
Skrevet

Hofter er pent - på kvinner. Det er homser som bestemmer moten og velger ut syltynne modeller å henge klær på... De fleste menn er ikke homofile, og har et litt annet syn på hva som er kvinnelig og sexy...

Gjest Lizbet
Skrevet
Har du ikke hofter ser du gutten ut

Takk skal du ha! :tunge1:

Bare send dem over! Jeg tar gjerne i mot. Det er ikke smigrende å være "guttaktig"

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Å ikke sånn ment, men hvis folk velger å ha de vekk, det er ikke stort fint trekk, nei vær fornøyd med kroppen dere har mens jeg kommer meg ut av salaten

Gjest gjest1
Skrevet

Hofter er vel det vanskeligste å slanke "bort". Mitt råd: stram opp resten av kroppen, og hvis hoftene fortsatt er for store..oppsøk en kirurg. Om det virkelig plager deg.

• 5 år senere...
Skrevet

Hei! jeg er ikke tykk, ganske vanlig, men har hofter som irriterer meg og som liksom henger utenfor stramme bukser.. Finnes det øvelser som kan stramme opp området her, ryggen og midjen, øvelser som virkelig hjelper mot "flesk" på hoftene?

Skrevet

Fett kan ikke trenes. Man trener muskelmassen. Viss treningen medfører at du forbrenner mer enn du inntar vil det resultere i fettap over hele kroppen, og du kan dessverre ikke velge hvor fettet skal tas fra. Et alternativ er å fettsuge hoftene. Et annet er å slanke seg helt skraltynn, også fylle på med litt silikon her og der, f.eks puppene som ramler sammen under hard slanking. Alternativ 3 er å la kropp være kropp, og være glad til for at den fungerer med bein som kan gå og armer som kan løfte :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...