Gå til innhold

Hvor kjøpe en liten "rist"/sil til å sette oppi sluk i badekar for å fange opp hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi står oppi badekaret når vi dusjer og dermed renner det mye hår ned i sluket, med 3 langhårede jenter i familien. SLuket i badekaret er forøvrig ekstremt grovmasket som et kryss, omtrent slik: + .. Mener jeg ha lest om at det finnes en slags liten, rund rist, nesten som en tesil, som man kan legge nedi sluket i badekaret for å samle opp håret. Her tetter det seg stadig vekk så jeg må opp med den ekle saken (vannlås?) nedi selve sluket i gulvet og fjerne masse hår med gugg på :( Hadde vært fint å fange det opp før det kom så langt.

Har imidlertid googlet og sjekket hjemmesidene til ulke vvs-butikker og alt jeg finner ved søk er slike plater/rister til å legge over sluk i gulvet, ved dusjing rett på gulv.

Ekstremt takknemlig for tips....!!!

Anonymous poster hash: ff666...329
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og hvis ikke du finner en sånn en, så gjør en passelig stor klype med stålull samme nytten. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotter, takk for tips<!! Stålull var smart til jeg evt finner noe mer passende:)

Anonymous poster hash: df076...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og i stede for å åpne ned i rørene når det blir tett, så er denne strålende :jepp:

avl%C3%83p_v1_2.png

Funker til og med på kattesand ( :sjenert: ) og skader ikke rørene som Plumbo kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=2456

www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=356

Hehe så bra, kårky!! Så morsomt at Nytt & Nyttig kom på banen her- min mann har nemlig mobbet meg litt for at jeg har vært abonnent der tidligere, jeg og mine foreldre og andre pensjonister som elsker gæmlis-praktiske ting til hjemmet ;) Kanskje jeg skal gjenoppta abonnementet gitt, dette var jo -ikke overraskende- en veldig smart løsning! Thanks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og i stede for å åpne ned i rørene når det blir tett, så er denne strålende :jepp:

avl%C3%83p_v1_2.png

Funker til og med på kattesand ( :sjenert: ) og skader ikke rørene som Plumbo kan gjøre.

Takk, og vil denne også fungere for å løse opp hårballer med gugg i? Hater å fiske opp disse ekle klysene fra nedi sluket.

Vi får bare heve oss over det, Kårky!! Mennene våre har tydeligvis ikke skjønt hvor geniale nytt & nyttig-produktene faktisk er!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og vil denne også fungere for å løse opp hårballer med gugg i? Hater å fiske opp disse ekle klysene fra nedi sluket.

Vi får bare heve oss over det, Kårky!! Mennene våre har tydeligvis ikke skjønt hvor geniale nytt & nyttig-produktene faktisk er!

Den skal funke på hårgugge ja. Kjøpte faktisk en flaske i dag etter en heller ufrivillig badegulvvask i forbindelse med dusjing i dag tidlig. Nå blir det forøvrig stålull i dusjsluket her og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig, da har jeg sendt av gårde en bestilling til Nytt & Nyttig! :) Liten "gummimatte" med hull i, stålsil til sluket og div annet snasent småtteri til heimen ventes om kort tid. Can't wait!:) Dette har jeg skullet gjort lenge!! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...