AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Del Skrevet 12. november 2013 Vi står oppi badekaret når vi dusjer og dermed renner det mye hår ned i sluket, med 3 langhårede jenter i familien. SLuket i badekaret er forøvrig ekstremt grovmasket som et kryss, omtrent slik: + .. Mener jeg ha lest om at det finnes en slags liten, rund rist, nesten som en tesil, som man kan legge nedi sluket i badekaret for å samle opp håret. Her tetter det seg stadig vekk så jeg må opp med den ekle saken (vannlås?) nedi selve sluket i gulvet og fjerne masse hår med gugg på Hadde vært fint å fange det opp før det kom så langt. Har imidlertid googlet og sjekket hjemmesidene til ulke vvs-butikker og alt jeg finner ved søk er slike plater/rister til å legge over sluk i gulvet, ved dusjing rett på gulv. Ekstremt takknemlig for tips....!!! Anonymous poster hash: ff666...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Del Skrevet 12. november 2013 Tror jeg har sett en slik på biltema eller jula..Anonymous poster hash: 2b4ba...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 ...og hvis ikke du finner en sånn en, så gjør en passelig stor klype med stålull samme nytten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Del Skrevet 12. november 2013 Prøv clas ohlson Anonymous poster hash: a35cc...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Del Skrevet 12. november 2013 Flotter, takk for tips<!! Stålull var smart til jeg evt finner noe mer passende:) Anonymous poster hash: df076...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 12. november 2013 #6 Del Skrevet 12. november 2013 Har kjøpt på kjøkkenbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. november 2013 #7 Del Skrevet 12. november 2013 ...og i stede for å åpne ned i rørene når det blir tett, så er denne strålende Funker til og med på kattesand ( ) og skader ikke rørene som Plumbo kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. november 2013 #8 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=2456 www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=356 Endret 12. november 2013 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Del Skrevet 12. november 2013 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=2456 www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=356 Hehe så bra, kårky!! Så morsomt at Nytt & Nyttig kom på banen her- min mann har nemlig mobbet meg litt for at jeg har vært abonnent der tidligere, jeg og mine foreldre og andre pensjonister som elsker gæmlis-praktiske ting til hjemmet Kanskje jeg skal gjenoppta abonnementet gitt, dette var jo -ikke overraskende- en veldig smart løsning! Thanks! Anonymous poster hash: df076...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. november 2013 #10 Del Skrevet 12. november 2013 hahah jøss kjenner'n min mann ? Den underste har vi og er fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #11 Del Skrevet 19. november 2013 ...og i stede for å åpne ned i rørene når det blir tett, så er denne strålende Funker til og med på kattesand ( ) og skader ikke rørene som Plumbo kan gjøre. Takk, og vil denne også fungere for å løse opp hårballer med gugg i? Hater å fiske opp disse ekle klysene fra nedi sluket. Vi får bare heve oss over det, Kårky!! Mennene våre har tydeligvis ikke skjønt hvor geniale nytt & nyttig-produktene faktisk er! Anonymous poster hash: df076...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 19. november 2013 #12 Del Skrevet 19. november 2013 hahah min måtte innrømme at "sluksaken" som han kalte den, fungerte. Det var morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 19. november 2013 #13 Del Skrevet 19. november 2013 Takk, og vil denne også fungere for å løse opp hårballer med gugg i? Hater å fiske opp disse ekle klysene fra nedi sluket. Vi får bare heve oss over det, Kårky!! Mennene våre har tydeligvis ikke skjønt hvor geniale nytt & nyttig-produktene faktisk er!Anonymous poster hash: df076...48e Den skal funke på hårgugge ja. Kjøpte faktisk en flaske i dag etter en heller ufrivillig badegulvvask i forbindelse med dusjing i dag tidlig. Nå blir det forøvrig stålull i dusjsluket her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Del Skrevet 26. november 2013 Herlig, da har jeg sendt av gårde en bestilling til Nytt & Nyttig! Liten "gummimatte" med hull i, stålsil til sluket og div annet snasent småtteri til heimen ventes om kort tid. Can't wait! Dette har jeg skullet gjort lenge!! Anonymous poster hash: df076...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå