AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har hatt samme kjæreste i 2 år nå. Men alt er så forandret. Ting man gjør mot hverandre osv. Jeg vet at nyforelskelsen blir borte. Men hvorfor er det sånn? Vi kan gå lenge uten å ha sex, å da vil bare samboer ha sex med engang og ikke engang kose litt først. Å det liker jeg ikke, å det blir liksom ikke det samme å kysse han, for der gjorde han litt mer for å få det til å føles godt, men nå blir det bare enkle, vonde kyss når han bruker tenna.. Det er ikke godt. Overreagerer jeg og bare savner å være nyforelsket? Jeg skulle bare ønske han oppførte seg litt som han gjorde i starten og ikke sluttet med å være så kosete og kysse vondt og ekkelt. Noen ganger vil bare snu meg når han vil kysse. Fordi han bruker tenna og ikke leppene. Han tar seg ikke tid til ting lenger. Vi har det jo fint sammen da. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Han tenker nok det samme om det kjære venn. Du har nok forandret deg du og Det er en vond sirkel som krever at en av dere tar initiativ til å snu den dårlige trenden. Fortsetter dere slik som nå, så er det med god sikkerhet at dere bare blir mer og mer frustrert og skuffet på/over hverandre. Anonymous poster hash: cfb98...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Han tenker nok det samme om det kjære venn. Du har nok forandret deg du og Det er en vond sirkel som krever at en av dere tar initiativ til å snu den dårlige trenden. Fortsetter dere slik som nå, så er det med god sikkerhet at dere bare blir mer og mer frustrert og skuffet på/over hverandre. Anonymous poster hash: cfb98...6b1 Jo, men når jeg nevner at han ikke skal bruke tenna så mye osv. Så får jeg bare et ok. Også gir han seg en stund, neste gang så blir det det samme. Han bryr seg lite om hva jeg tenker om sexen. Da jeg heller vil ha forspill, men han vil gå rett på sak. Da gidder han ikke å ha det. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad
spinnwild Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Hva med å si i fra til han. "Vennligst ikke bruk tenna, jeg liker det ikke" "Jeg har behov for litt kos innimellom også" Jeg synes ikke du overreagerer, forholdet har forandret seg og ikke til det bedre. Kommunikasjon er første trinn.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Hva med å si i fra til han. "Vennligst ikke bruk tenna, jeg liker det ikke" "Jeg har behov for litt kos innimellom også" Jeg synes ikke du overreagerer, forholdet har forandret seg og ikke til det bedre. Kommunikasjon er første trinn. Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det... Noen ganger så bare snur han å går fordi han ikke vil ha litt kos før vi går rett på.. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Si det til han. Jeg har vært med min mann i 12 år, og vi har det fortsatt bra på alle måter. Jeg hadde ikke orket nå å være sammen med han om han oppførte seg dårlig mot meg, og det ville ikke han heller om jeg gjorde det. Snakk om det, fortell han hva du føler der. For oss er ikke noe forandret, annet enn at vi nå føler mer for hverandre enn da vi begynte. En vil jo ikke endre på det som er bra. Når det er sagt, jeg har også hatt ekser som har gått den veien, dvs å endre seg helt fra nytt forhold til hverdag. En trenger jo ikke det, men for disse var det ikke naturlig å være så kjælne i hverdagen, de forventet at vi omtrent skulle leve som venner, og ha sex av og til. For meg gikk ikke det bra, for jeg liker ikke sex uten større følelser, og ihvertfall ikke når partneren helst vil være venn, dvs uten kjærtegn og nærhet. Så vennskap ble hverdagen, og jeg ble mer interessert i andre menn, som var høypotente og ikke bare VENNER, som partneren plutselig ble. Forhold tar slutt fordi man kun blir venner. Forhold varer fordi man ta vare på som gjør at man er kjærester. Anonymous poster hash: 7a505...471
spinnwild Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det... Noen ganger så bare snur han å går fordi han ikke vil ha litt kos før vi går rett på.. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad Da er dette noe han ikke kommer til å endre på. Bit det i deg, krangle på det eller gi opp hele karen. Hvordan er resten av forholdet? (Da det virker som han ikke bryr seg mye om deg...)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det... Noen ganger så bare snur han å går fordi han ikke vil ha litt kos før vi går rett på.. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad Jøss. Det hadde jeg følt som rimelig avtennende, respektløst, aseksuelt, mangel på sosiale antenner og en helt gjeng andre negative beskrivelser jeg ikke trenger ramse opp, Dette er jo ikke snakk om nyforelskelse eller ikke, han har endret noe drastisk og tror enten dette er normal atferd eller holder noe tilbake for deg(altså årsaken til at han ikke gidder). Har du spurt han om han synes dette er måten å ha et bra forhold og sexliv på,om han seriøst ønsker ha det slik? Det kan jo hende han i starten la til endel vaner for å "blidgjøre" deg fordi han har fått med seg at folk flest liker det slik, og bare nå viser sin egentlige personlighet og seksualitet. Det er enten det, eller at han bare ikke gidder annet ovenfor deg og bare ikke gidder gjøre noe med det heller. Anonymous poster hash: 6a5af...215 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Han har forandret seg fordi han ikke lengre har like sterke følelser for deg. Han ønsker ikke kose fordi han bare ønsker å ha sex - som du sier går han rett på sak. Det er ikke så vanskelig å skjønne sett utenifra, men kanskje verre når du sitter i det. Anonymous poster hash: 44b27...84c 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Han har forandret seg fordi han ikke lengre har like sterke følelser for deg. Han ønsker ikke kose fordi han bare ønsker å ha sex - som du sier går han rett på sak. Det er ikke så vanskelig å skjønne sett utenifra, men kanskje verre når du sitter i det. Anonymous poster hash: 44b27...84c I det siste så har han våknet midt på natta og da vil han kose og ha sex. Men det liker jeg, for da gjør han ikke det han pleier å gjøre midt på dagen. Men er vel som du sier. Han har alltid fortalt meg at følelsene vil alltid forandre seg på denne måten. Å ikke ha så mye sex, har ikke så sterke følelser for hverandre noe mer osv. Men alltid trodd på det. Jeg vet det at jeg har en ex jeg var sammen i et år, vi hadde akkurat de samme følelsen igjennom hele året. Men ikke dette forholdet. Men når vi krangler og en av oss nevner at kanskje det er best vi går fra hverandre. Så angrer han etterpå og er helt fra seg. Noen ganger er det litt vanskelig å tolke han.. Anonymous poster hash: 4ccb1...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå