Esmee Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har versjon 6.1 og har hørt at det er kommet 6.2 Men hvor finner jeg den ? Har prøvd å leita på msn.no, men var ikke istand til å finne oversikt over de forskjellige versjonene der... Noen som kan hjelpe ?
Gjest care Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har versjon 6.1 og har hørt at det er kommet 6.2 Men hvor finner jeg den ? Har prøvd å leita på msn.no, men var ikke istand til å finne oversikt over de forskjellige versjonene der... Noen som kan hjelpe ? Jeg får alltid mail om dette fra hotmail. Har ikke du fått den? Men hva er forskjellen på versjon 6.1 og 6.2? Jeg har alltid lastet ned nyeste versjon, men merker ingen forandringer.
Esmee Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2004 Får aldri mail om det, men pleier få beskjed på MSN, men ikke denne gangen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Den står jo helt klart og tydlig oppe til høyre, så at du ikke klarer å finne den er et mysterium.
Esmee Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2004 DER var den ! :oops: Ganske ufattelig å ikke klare å se den ja Men takk for hjelpen.
Gjest Virvar Skrevet 8. mai 2004 #8 Skrevet 8. mai 2004 Jeg har lastet ned 6.1 igjen. 6.2 virket ikke på min pc, og lagde bare rot med at jeg ikke fikk logget på. Har hørt at den versjonen ikke er ferdig, eller ikke er bra. Så jeg er glad jeg fikk tak i 6.1 igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå