AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg og en kollega har gått i den litt typiske kollega fella å hatt sex. Det skjedde egentlig bare ved en tilfeldighet da han kjørte meg hjem etter endt arb dag og skulle bli med meg inn for å sjekke noe. Dette har så skjedd ved flere anledninger, men da ikke fullt så tilfelidg som første gang. Dette har vi holdt skjult for de på jobb, da dette er sånt som aldri skal skje igjen.. Etter hver gang.. Vi har pratet om det som har skjedd, vi vet at vi ikke skal gjøre det, men det skjer likevel.. Det er som om vi ( eller særlig han) ikke klarer å stå i mot hverandre. Det går greit å jobbe med hverandre, vi er gode venner og snakker godt med hverandre på jobb. Vi omgås ikke i fritiden og har ikke kontakt med hverandre utenom jobb. Jeg jobber hardt med meg selv for å ikke få følelser, stenger han ute av hodet mitt og det går faktisk ganske greit. Det er vel verre med han.. Han gir kompliment og "kjærlige" blikk og "tilfeldig" berøring og kan spille sanger der tekstene er av den litt klissete sorten. Når han begynner slik, kjenner jeg at jeg sliter litt med følelsene og blir litt hard mot han. Jeg later som jeg ikke bryr meg, men sannheten er jo at jeg sliter med å holde følelsene på avstand.. For noen helger siden, møttes vi med flere andre fra jobben på en såkalt lønningspils. Da hadde vi ikke sett eller jobbet med hverandre på noen mnd. Gjensynsgleden var stor og praten gikk lett. Jeg var lettet for at vi begge tok det så bra og følte at dette gikk veldig greit. Jeg følte at jeg klarte og holde avstand nok,men samtidig være normal. Han derimot, kunne ikke la være å ta på meg ved hver eneste mulighet.. Vi snakket ikke så mye sammen på tomannshånd, men han var rundt meg hele kvelden. Om han gikk forbi meg, strøk han meg på hodet, i håret, på skuldrene, holdt rundt skuldren min, strøk på skuldrene, armene. Lente hodet sitt mot meg, strøk meg på kinnet, kysset meg i pannen. Jeg så at de andre reagerte, for midt i en samtale med andre kunne han bare snu seg mot meg og gjøre en av de nevnte tingene. Jeg prøvde å bortforklare det litt med at vi hadde et slags søskenforhold, men da snudde han seg mot de andre og sa: jeg elsker hun der, ja jeg elsker henne faktisk!! Både de andre og jeg hadde litt lange fjes og jeg bare lo det bort og lot som ingenting. ( jeg la ikke så mye i de elsker ordene, tok det litt som fyllevrøvl) Pga omrokkeringer på jobb, skal vi ikke jobbe sammen igjen før om et par mnd og jeg har ikke sett han siden festen. Jeg hadde på forhånd vært litt spent på hvordan vi kom til å være rundt hverandre. Jeg syns jeg klarte med bra, men at han skulle være såå på meg hadde jeg aldri trodd. Kan dette tolkes på en slik måte at han føler noe for meg..?Anonymous poster hash: 8fe09...9f0
Gjest Evelynita Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hvorfor tar du avstand egentlig?? Det er jo tydelig at han liker deg, når han viser det foran andre også? Er du ikke interessert?
xxhmj Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Må spørre jeg og, hvorfor skyver du han bort når du vet at han føler noe for deg? Er det noe som holder deg tilbake?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Det er det som er så vanskelig, for i utgangspunktet er vi bare kollegaer og egentlig vil jeg fortsette å være det. Vår "tabbe" at vi har gått for langt, ja jeg vet. Vi har ikke snakket om følelser eller at det skal bli "vi"av dette, så derfor har jeg klart å holde følelsene på avstand. Samtidig trodde jeg det var jeg som kom til å slite mest med følelser omkring dette. Han er jo en mann, å menn får jo ikke like raskt følelser etter sex som oss damer.. TsAnonymous poster hash: 8fe09...9f0
zen Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 JA, det der kan helt tydelig tolkes som at han føler noe for deg Han claimer deg i full offentlighet, jo Er så bra som det kan bli, det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå