Gå til innhold

Latterlig problem: sjalu på hans fortid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud som jeg skammer meg over dette, og jeg VET at alle har en fortid, som ikke kan endres på uansett hvor mye man ønsker. Vi er begge voksene, med hver sine forhistorier.

Vi har vært sammen i snart 2 år, bor sammen og har det fantastisk. Det er nesten som om jeg leter etter feil og problemer og overanalyserer alt. Det sliter meg ut psykisk å holde på sånn.

Samboeren min er den beste. Han viser at han elsker meg hver eneste dag, både med ord og handlinger. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, og er ikke redd for å vise de rundt oss at han er lykkelig med meg. Har ikke opplevd at han ser på andre engang.

Han har vært i et lengre forhold før, men var singel i en lang periode før han traff meg. I denne perioden hang han mye sammen med en annen singel kompis, og de var kjente fjes på byen. Nye damer hver helg, strippeklubber, dro på ferieturer til utlandet hvor han kjøpte sex av prostituerte. Det virket som om han hadde et ekkelt syn på damer før. Dette plager vettet av meg!

Var så desperat etter svar, sannhet og løsninger at jeg leste gjennom mld på telefonen hans. Der var det den ene flørtemeldingen etter den andre. Til maaange forskjellige jenter. De fleste med seksuelle innhold. Som sagt, alt dette var før han traff meg. Jeg vet han har en lang liste med sengepartnere.

Han har rett og slett hatt et rykte på seg som player. Jeg er godt kjent med både familien og vennene hans. Særlig de nærmeste vennene hans mener han har forandret seg så mye etter han ble sammen med meg (roet seg ned og slått seg til ro). De mener det bare positivt, men det skremmer meg. Hva om jeg ikke kjenner den virkelige han? Kan man virkelig forandre seg så drastisk, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt de dumme tankene som plager meg?

Anonymous poster hash: 2a7ea...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=787333

Det er opp til deg!

Og for å svare på spørsmålet ditt på slutten: Ja, det går an å forandre seg drastisk. Å slå seg til ro etter en vill fortid er faktisk en helt ærlig sak :) Se på Angelina og Brad, da ;) Fortid er fortid, fokuser på nåtid og skap fremtid :)

Anonymous poster hash: 375d3...8e0
  • Liker 4
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=787333

Det er opp til deg!

Og for å svare på spørsmålet ditt på slutten: Ja, det går an å forandre seg drastisk. Å slå seg til ro etter en vill fortid er faktisk en helt ærlig sak :) Se på Angelina og Brad, da ;) Fortid er fortid, fokuser på nåtid og skap fremtid :)

Anonymous poster hash: 375d3...8e0

Helt enig med deg :)

• Liker 1
Skrevet

Ja det fullt mulig å forandre seg.

Det er jo bedre at han "raser" fra seg da han var singel og slå seg til ro når han traff den rette, slik er min samboer.

Han var litt vill før men har roet seg veldig etter at vi ble sammen.

Anonymous poster hash: b91e1...6f5
  • Liker 1
Skrevet

Så lenge man forandrer seg drastisk på egenhånd og av egen fri vilje og ikke blir forandret av andre, er det bare positivt. Han har jo tross alt endret noe i livet sitt selv, og du skriver jo så mye positivt om han :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...