Gå til innhold

Bloggkrangelen var avtalt spill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler.

Anonymous poster hash: d5271...b61
  • Liker 1
Skrevet

jeg synes de er uinteressante uansett, begge to :D

Anonymous poster hash: fdcf5...c84
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor er de nakne?

• Liker 3
Skrevet

Verste er å se i kommentarfeltet under. Voksne som rett og slett driver med det de promoterer mot.

Greit at det er en rar måte å promotere denne filmen på, men å kalle de "blond, blondere, blondest" i kommentarfeltet blir pinlig.

Anonymous poster hash: 49a74...d61
Skrevet

Fint gjort? Ja, kanskje. Men de kunne gjort det samme uten å måtte mobbe selv. Blir jo nesten dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: a7185...0ac
  • Liker 1
Skrevet

Fint gjort? Ja, kanskje. Men de kunne gjort det samme uten å måtte mobbe selv. Blir jo nesten dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: a7185...0ac

Tror ikke de hadde fått like stor oppmerksomhet for videoen om de ikke hadde gjort dette til en "stor sak"

• Liker 2
Skrevet

Verste er å se i kommentarfeltet under. Voksne som rett og slett driver med det de promoterer mot.

Greit at det er en rar måte å promotere denne filmen på, men å kalle de "blond, blondere, blondest" i kommentarfeltet blir pinlig.

Anonymous poster hash: 49a74...d61

Ja, det var spesielt.

Anonymous poster hash: 6da5a...550

Gjest vilma2000
Skrevet

Helt enig med ts. Jeg har dog ikke fulgt med på krangelen/"krangelen", så kan kanskje ikke si jeg har fullstendig oversikt over situasjonen, men er det en ting som er sikkert så er det at de har fått oppmerksomhet rundt nettmobbing og sikkert fått tusenvis av ungdom til å se videoen. Langt fler enn det andre kampanjer kan skryte av. I dagens samfunn må man gjøre kreative ting for å få oppmerksomhet og fokus, og det har de vært flinke til. Syntes videoen var naken, rå og følsom. Helt perfekt.

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med ts. Jeg har dog ikke fulgt med på krangelen/"krangelen", så kan kanskje ikke si jeg har fullstendig oversikt over situasjonen, men er det en ting som er sikkert så er det at de har fått oppmerksomhet rundt nettmobbing og sikkert fått tusenvis av ungdom til å se videoen. Langt fler enn det andre kampanjer kan skryte av. I dagens samfunn må man gjøre kreative ting for å få oppmerksomhet og fokus, og det har de vært flinke til. Syntes videoen var naken, rå og følsom. Helt perfekt.

Så enig!

Skrevet

Er det bare jeg som ikke henger med? Jeg så en filmsnutt av A der hun etterligner S nå nylig, og jeg reagerte faktisk på den. Er ikke det mobbing? Eller var det i forbindelse med denne videosnutten?
Den er vel beregnet på den yngre garde, derav det enkle ordlaget. Fint tiltak, men jeg syns ikke det kom fra de rette menneskene etter hva jeg har sett tidligere?

Skrevet

Er det bare jeg som ikke henger med? Jeg så en filmsnutt av A der hun etterligner S nå nylig, og jeg reagerte faktisk på den. Er ikke det mobbing? Eller var det i forbindelse med denne videosnutten?

Den er vel beregnet på den yngre garde, derav det enkle ordlaget. Fint tiltak, men jeg syns ikke det kom fra de rette menneskene etter hva jeg har sett tidligere?

Det var bare tull. De latet som de hadde en krangel, for så å lage denne videoen for å sette fokus på nettmobbing.

Skrevet

Det var bare tull. De latet som de hadde en krangel, for så å lage denne videoen for å sette fokus på nettmobbing.

Å ja, det var da fint og kreativt!:-)

Skrevet

Men... Hva? Eh... De har ikke på klær! Ingen av de to? Så rart

• Liker 1
Skrevet

Wow, rått og viktig! Kjempefin video!

Dessverre bugner det kommentarfeltet over av (1) folk som ikke forsto at bloggkrigen var falsk, og dermed kaller disse to for hyklere, eller (2) folk som gir faen i budskapet "for du er jo så schtøgg uansett". Trist!

Gjest vilma2000
Skrevet

Men... Hva? Eh... De har ikke på klær! Ingen av de to? Så rart

Sannsynligvis så har de på seg klær, men de filmer på en måte som skal fremstille det som at de står helt nakene og sårbare. En ganske velbrukt effekt for å få frem råskapen og sårbarheten i et budskap. For eksempel blir nakenhet sammen med svart/hvitt brukt i kampanjer om kreft og spiseforstyrrelser, og mange mange andre lignende kampanjer.

• Liker 3
Skrevet

Helt, helt enig!

Skrevet

Bare jeg som legger merke til at Sophie Elise sier "kaste mer ild på bålet". 😂

Anonymous poster hash: eb7e2...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...