AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg vurderer å bli homeparty forhandler for et produkt jeg har veldig troen på. Jeg har lenge hatt lyst til å bli forhandler for et eller annet, men alltid slått det fra meg fordi jeg ikke har hatt 100% troen på produktene. Nå har jeg funnet noe og dette tror jeg virkelig på og ser derfor at jeg lett kan selge produktene fordi jeg kan være ærlig. Så kommer problemet at jeg går på AAP og da vil jeg jo plutselig få en inntekt fra noe annet. Da blir vel AAP redusert eventuelt så mister jeg det? Grunnen til at jeg går på aap er forskjellige, men en av grunnen som også gjør at jeg ser for meg at å være forhandler nå er mulig er en ME diagnose. Jeg er ikke av de som er hardest rammet, men blir jo til tider totalt utslitt over flere dager. De dagene jeg er i fin form fra "alle mine lidelser" kan jeg fort kjede meg og da kan det jo være ålreit å ha en liten biinntekt man kan drive med. Jeg trenger ikke fordommer om det å være forhandler og gå på aap, jeg kjenner best min tilstand og mine muligheter. Det jeg lurer på er om noen vet om det går ann å være forhandler og gå på aap uten å miste aap eventuelt uten å få aap redusert? Aap er ikke akkurat noe å rope hurra for inntektsmessig og det er ikke lett å få hjulene til å gå rundt her hjemme heller så en biinntekter jo ikke å forakte. Jeg ønsker så gjerne å ha noe å fylle de lange dagene med når jeg har overskudd så håper det er muligheter. Hvis ikke så får jeg finne på noe annet. Anonymous poster hash: e15f9...e4f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Trygdesvindel. Anonymous poster hash: 387c8...092 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Spørs hvor mye en tjener. Kan tjene opptil 39 000 er det ikke? Anonymous poster hash: a2d63...1f9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Men er du frisk til homepartys, så burde en jo klare vanlig jobb?? For det er mye bæring og slit med slike partys. Anonymous poster hash: a2d63...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Hater Homepartys! Bare tull, bortkasta penger og ukyndige selgere. En gang var det ei som smurte på meg en krem og foundation uten å ta det minste hensyn til hudtypen min! Jeg fikk flammende hud! TS finn deg noe annet å gjøre på. Og AAP, du skal liksom ikke ha energi til å jobbe med andre ting da? Anonymous poster hash: c0a28...02c 2
Gjest Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 (endret) Du kan jobbe opp til 60% når du går på AAP så ser ikke noe problem med det! Dog er det jo lang planlegningstid med homeparty's! De kan jo ikke bare tas på sparket og man vet jo ikke om man er i i form en måned før! Endret 13. november 2013 av Gjest
Auroressa Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Hva menes med at man kan jobbe opptil 60 prosent på aap? Altså du jobber 60 prosent, får da den inntekten derfra, og resterende 40 fra aap? Vil vel ikke gå helt opp i opp det heller etter skatt etc? Unnskyld vist jeg kupper tråden din TS, men er litt nysgjerrig på dette med AAP og jobb muligheter selv.
Gjest Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Hva menes med at man kan jobbe opptil 60 prosent på aap? Altså du jobber 60 prosent, får da den inntekten derfra, og resterende 40 fra aap? Vil vel ikke gå helt opp i opp det heller etter skatt etc? Du jobber 60% i en bedrift evt og får de resterende av NAV på lik linje som med dagpenger hvor man kan jobbe 50%!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå