Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/Amber-in-Paranoia-amber-heard-35297545-1400-933.jpg

Jeg har lignende hårtype som Amber Heard, og samme hårfarge som hun har øverst ved hårrøttene. I tuppene ser jeg at hun har bleket det litt, ev. farget det lysere. Ellers har jeg noenlunde de samme fargene i ansiktet ellers.

Hva synes dere om å ha blondt hår i tuppene? Er det det som kalles for bronde?

Har lyst til å gå for den varianten, da slipper jeg å måtte ta hele håret. Tar så lang tid før det vokser ut igjen. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du mener ombre. Har det selv, syns det er veldig fint!

Skrevet

Det er ikke det nyeste du kan gjøre, det kan jo bli fint om du passer på at røttene blir under 1 cm. Så det ikke vokser et tre på toppen, ikke bare røter.

Skrevet

Ombre vs bronde ... Hehe, ok. Jeg får vise et bilde til frisøren og fortelle hva jeg vil ha. Først skal jeg spare litt hår!

Jeg tenkte å bare ta tuppene, la det maks gå opp halvveis til håret.

Skrevet

Jeg liker ikke ombre.

Jeg liker ikke deg.

Anonymous poster hash: b701f...871

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Tenkte øyeblikkelig at det var bronde da jeg så bildet. Eller en mykere ombre variant. Veldig fin farge, hadde jeg farget håret selv hadde jeg nok gått for noe som dette.

Men du burde gå til en flink frisør som kan kontrollere resultatet, slik at kontrastene ikke blir for store.

Endret av BabyBlue
Skrevet

Jeg liker ikke deg.

Anonymous poster hash: b701f...871

Sagt under AB-funksjonen naturligvis.

• Liker 5
Skrevet

Farven hun har der er såpass jevn at jeg knapt vil kalle det "ombre". Hele ombre-trenden er litt mer åpenbar som regel;

http://3.bp.blogspot.com/-600ELOjvpoE/T9lUhUWFdkI/AAAAAAAAAlM/0UAQ15s4Wss/s1600/khloe_kardashian_black_dress_o.jpg

Hun har antakelig "kommunefarvet" hår naturlig og har noe mørk blonde striper nederst. Gå til en proff frisør for å få et naturlig resultat - ikke la dem tulle for mye (og kanskje unngå å bruke uttrykket "ombre").

Skrevet

http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/Amber-in-Paranoia-amber-heard-35297545-1400-933.jpg

Jeg har lignende hårtype som Amber Heard, og samme hårfarge som hun har øverst ved hårrøttene. I tuppene ser jeg at hun har bleket det litt, ev. farget det lysere. Ellers har jeg noenlunde de samme fargene i ansiktet ellers.

Hva synes dere om å ha blondt hår i tuppene? Er det det som kalles for bronde?

Har lyst til å gå for den varianten, da slipper jeg å måtte ta hele håret. Tar så lang tid før det vokser ut igjen. :P

Jeg tror dette kan bli knallfint hvis du går til en god frisør og passer på at overgangene ikke blir for sterke, slik BabyBlue nevnte.

Ikke farg hele håret! Jeg har tilnærmet samme hårfarge som Amber Heard selv, og etter jeg sluttet å farge det har jeg fått masse komplimenter på fargen, spesielt fra menn. Det har blitt mye tjukkere og penere og se på også.

Likevel savner jeg forandring av og til, kanskje jeg skal prøve det samme som deg? Det er jo nokså uforpliktende når det bare er nederst i tuppene...

Hvis du prøver det ut, kan du oppdatere oss på hvordan det ble? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...