Kalas Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Iiik, jeg er 90 prosent sikker på at det blir utdrikningslag for meg og min kjære nå på lørdag. Nå er det jo bare to uker igjen til bryllupet. Tror ikke venninnene mine kommer til å være ultrakjipe med meg, men blir jo litt nervøs av slike berettelser som denne, sakset fra utdrikning.no: Vi tok en venninne som skulle drikkes ut, og kledde henne i en naturfarvet trikot, over puppene tegnet vi på to røde "brystvorter" og over "der du vet" tegnet vi en sort trekant og så pakket vi henne inn i plastfolie slik at det så ut som hun gikk naken. Eneste hun hadde på seg utvendig var et belte laget av seigmenner, som hun solgte for kr. 10,- pr stk, alle måtte ned i knestående for å spise. VELDIG MORO husk å ta med ekstra folie, for det blir en del do besøk!!! Er det mulig? Hva er morsomt med dette?
Arwen Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Da hadde jeg sagt takk for meg og gått, lenge før de hadde fått på meg trikot drakten. :fy: et sted går grensen.
Isiselin Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Fy flate! Da hadde jeg gått min vei. Er ikke poenget med utdrikningslag at man skal ha det koselig da?? Ikke spesielt koselig og morsomt å gå rundt nestennaken med folie rundt seg! Lykke til i helga forresten! Håper du får det ordentlig artig! (uten folie! )
*Lene* Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Fy søren..dårlig gjort. Det der hadde jeg ALDRI blitt med på!! Jeg er ganske rolig vedr. mitt eget. VET de er snille med meg! Jeg har også hatt en følelse hele veien at det er denne helgen jeg skal drikkes ut! Men begynner å tvile faktisk...Hmm...Neste da kanskje???? :klø:
April Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Er det mulig? Det hadde ikke vært mine venner etterpå hvertfall! Så sær er jeg..Har en mistanke om at mitt blir neste helg :-?
*Lene* Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Jeg VET nå at mitt blir neste helg :-? Alt tilsier ihvertfall det !!!! 1 uke til å forberede meg mentalt da.... (Selv om det er vanskelig) Spennende å høre da kalas!!!! Venter spent på referat søndag!!
tigergutt Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Håper eg ikke må ha på meg noe sånt. Eg vet at kl. 09.15 blir eg hentet på lørdag alltså i morgen :o Har fått beskjed om å ta med meg badedrakt, handkle, ekstra kle skift. rein kler viss det reiner, ekstra genser, og her er det over 20 grader . lure litt på om noe er tull.
vimsa Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Jeg tror mitt blir om 14 dager... Men akkurat nå slo en tanke ned i meg, og det er at det kanskje er imorgen!!! Grunnen til det, er at jeg og forloveden er blitt invitert i surpriseparty til en kompis som hadde bursdag for 4 mnd siden... Og som bor langt unna, men det skal være i nærheten av oss, for der bor faren til kompisen vår... Så det kan jo være at det ikke er noe surpriseparty for kompisen vår, men utdrikningslaget til meg og forloveden... Det er jo litt spes å ha surpriseparty 4 mnd etter at en person har bursdag.. En annen grunn til at jeg tror det, er at jeg fikk beskjed om å sørge for at forloveden min er hjemme lørdagen om 14 dager, men nå snakket jeg med samboeren til forloveren hans, og hun bare smilte lurt når jeg svarte 22 mai, når hun spurte om jeg var informert om hvilken dato utdrikningslaget til forloveden min er... Har jeg grunn til å tro at jeg skal drikkes ut imorgen?? HJELP!! Dersom jeg blir utsatt for det med folie og seigmenn eller noe lignende, da går jeg!!!
liv Skrevet 7. mai 2004 #10 Skrevet 7. mai 2004 jeg får besøk at vet utdrikkningslag her i morgen. Har hjemmestudio og de skal spille inn sang! Skal nok bli morsomt det da! Jenta kan vist ikke synge særlig bra men det er et under hva man kan gjøre med litt juks.. Og så skal det vist være gave til hennes mann. Bruden vet jo ingen ting da! Hun skal synge det som er deres sang så det er jo litt romantisk da..
Kalas Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2004 Vimsa, opplegget høres jo litt mystisk ut. Nå er jeg rimelig sikker på at det blir i morgen, jeg skulle egentlig trene med forloveren min nå, men hun kunne ikke "fordi hun hadde endel ting å ordne" 8) Min kjæres forlover har akkurat ringt ham for å høre hvilken skostørrelse han har, så noe er i ferd med å skje, i hvert fall for hans del. Men skostørrelse? Bowling? Vannski? Hoppski? Da skal vi i hvert fall ta det helt med ro i kveld! Åh, jeg håper at jeg får gjøre sånn spille-inn-cd-greie. Det høres morsomt ut! Gru-gleder meg! :o Gir referat på søndag dersom noe har skjedd....
jea Skrevet 7. mai 2004 #12 Skrevet 7. mai 2004 lykke til,du kommer helt sikert til å få det kjempe gøy
Gjest Tex Skrevet 7. mai 2004 #13 Skrevet 7. mai 2004 Jeg vet at jeg skal drikkes ut i morgen. Regner med at det går rolig for seg men en vet jo aldri.....
camie Skrevet 7. mai 2004 #14 Skrevet 7. mai 2004 Jeg har det sterkt mistenkt at det blir den 29.mai og sambo skal drikkes ut neste helg. Begynner å få litt nerver for hva de kan finne på jentene mine....
Gjest Tex Skrevet 8. mai 2004 #15 Skrevet 8. mai 2004 Nå ble sambis hentet. Fullstendig tatt på senga, fikk akkurat tid til en kjapp dusj, og det han ikke vet aer at han skal rett på massasje..... Jeg skal prøve å få skikk på huset før det renner inn med jenter.
camie Skrevet 8. mai 2004 #16 Skrevet 8. mai 2004 Nå ble sambis hentet. Jeg skal prøve å få skikk på huset før det renner inn med jenter. *grøss* ble han hentet så tidlig? krysser fingrene og håper at jeg ikke blir hentet så tidlig.... Lykke til i kveld Tex!!! Håper at du får en herlig fin kveld
Kalas Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2004 Samboeren min ble også hentet for en time siden. Snart er det vel min tur... Iiiik! Håper jeg ikke må ha på meg dumme klær. Min kjære ble kledd opp i skikkelig Bærum-sosse-seilerklær, det ble grufullt stygt, stakkar.
Gjest MrsL Skrevet 8. mai 2004 #18 Skrevet 8. mai 2004 Uff, dette høres ikke bra ut, men jeg gleder meg til å høre referat fra dere alle over helga :-) er så glad jeg er ferdig med mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå